1st LEVEL SUPPORT
Általános feladatok: Beérkező hibajelentések és kérések fogadása, kezelése Feladatok továbbítása a felelős informatikai megoldó csapatok felé Folyamatos ügyfél tájékoztatás a hibajegyek, szolgáltatási jegyek megoldásának állapotáról Rendszerek állapotának figyelése, monitorozása és a riasztások kezelése Alapvető hibaelhárítás, informatikai szolgáltatás végrehajtása (pl. jelszó-visszaállítás) Dokumentáció készítése a jegykezelő rendszer folyamatairól Elvárt végzettség, tapasztalat, képességek és készségek: Középfokú végzettség 1-3 éves 1st level szintű támogatásban szerzett tapasztalat Magabiztos német nyelvismeret Alapfokú angol nyelvtudás (elsősorban szakmai dokumentáció megértéséhez) Kiváló kommunikációs készség, beleértve a stresszhelyzetekben való hatékony megoldások alkalmazását Ügyfélorientált hozzáállás és problémamegoldó képesség Precizitás és pontos adminisztrációs képességek Informatikai alapismeretek (Windows, Office alkalmazások, hálózati alapfogalmak) Felhasználói szintű SAP ismeretek Gyors tanulási képesség új rendszerek és eszközök használatához Előnyök: Középfokú informatikai vagy műszaki végzettség Informatikai helpdesk munkakörben szerzett tapasztalat ITIL alapelvek ismerete Jegykezelő rendszerek (pl. Jira, ServiceNow) használatában szerzett tapasztalat Rendszer monitorozó eszközök ismerete Nyugodt, magabiztos személyiség Jó szervezőkészség és multi tasking képesség Gyorsan változó helyzetek kezelésére való alkalmasság Rugalmasság és csapatmunkára való hajlam Amit kínálnak: Karrierépítési lehetőségek Home Office lehetőség 15-féle egyéb juttatás Bónuszrendszer Külföldi üzleti utak Rendszeres csapatépítő programok Hazai és nemzetközi projektek Folyamatos fejlődési lehetőségek Modern iroda ergonomikus berendezéssel, csúcstechnológiás eszközökkel A Chill Zone-ban PlayStation és csocsó vár rád Kávé, tea biztosítva van az irodában Egy fiatalos vállalat dinamikus, motivált csapatában dolgozhatsz Munkavégzés pontos helye: Budapest, Pécs, Debrecen, Győr Munkaidő: Törzsidő 09:00-15:00 óráig, ezen felül a hibrid munkaidő a vezetőséggel való egyeztetés alapján rugalmasan alakítható (az adott ügyfél igényeihez igazodva, esetenként készenlét vállalása szükséges). Jelentkezés módja: Küldd el számunkra szakmai önéletrajzodat az alábbi „Jelentkezés” gombra kattintva! Mi történik a jelentkezésedet követően: Kollégáink a hirdetésben megjelölt szakmai elvárások mentén elbírálják a pályázatod és amennyiben az ott leírtak alapján alkalmasnak találnak, akkor továbbítják megbízónk felé szakmai profilodat. Ezt követően már megbízónk kezeli a jelentkezésedet, így a kiválasztási folyamat további részében MI nem fogunk részt venni.
A jelentkezéssel elfogadod a Beck and Partners Kft. adatvédelmi tájékoztatóját.
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!
-
Az iMunka.hu alkalmazásával a munkakeresés miért hasznos?
Naponta új állásajánlatok A munkák széles skálájából választhat: Célunk, hogy a lehető legszélesebb választékot kínáljuk Értesítés e-mailben az új ajánlatokról Legyen az első, aki válaszol az új állásajánlatokra Összes állásajánlat egy helyen (munkaadók, ügynökségek és egyéb portálok ajánlatai) Az álláskeresők számára minden szolgáltatás ingyenes Segítünk új állást találni