Administrative Affairs Supervisor
Az 1935-ben Mustafa Kemal Atatürk víziója alapján alapított Sişecam az üveg- és vegyipar globális szereplője. Olyan alapvető területeken tevékenykedik, mint a síküveg, üvegáruk, üvegcsomagolás és üvegszálak. Jelenleg a világ két legnagyobb üvegárugyártója és az öt legnagyobb üvegcsomagolás- és síküveggyártó között szerepel. Emellett a Şişecam jelentős szódabikarbóna-gyártó és vezető szerepet tölt be a krómkémiai termékek gyártásában. Törökországon kívül több országban, többek között Németországban, Olaszországban és az Egyesült Államokban is rendelkezik termelőüzemekkel. A 88 éves tapasztalattal, több mint 25 000 alkalmazottal és 14 országban való jelenléttel a Şişecam az ENSZ fenntartható fejlődési céljaihoz igazodó CareForNext stratégiája révén elkötelezett a fenntartható fejlődés mellett.
Újonnan épülő kaposvári gyárunkba keresünk most Administrative Affairs vezető kollégát.
A feladat leírása:
Épülettakarítás ellenőrzése (bejárás Beszerzéssel), kapcsolattartás takarító szolgálattal, beérkező takarítóeszközök átvétele, rendelés ellenőrzése, számlák ellenőrzése, -jóváhagyása
Kapcsolattartás az étel-/ italautomatákat üzemeltető szolgáltatóval, szükség esetén kapcsolattartás szolgáltató és munkavállalók között, esetleges hibabejelentés
Tárgyalók fogadóképes állapotának biztosítása: takarítás és rend ellenőrzése, befoglalások rendjének betartatása, hibák jelentése Karbantartás felé
Irattározási rend betartatása, kapcsolattartás megsemmisítő céggel
Céges buszok állapotának időszakos ellenőrzése (Beszerzéssel), útiköltség nyilatkozatok nyilvántartása, -adminisztrációja, új belépők megállóinak lejelentése, férőhelyek felügyelete, kapcsolódó számlák ellenőrzése
Céges autós flotta kezelése
Munkaidő nyilvántartó mágneskártyák kiosztása, kártyacsere, nyilvántartás vezetése
Öltöző- és ebédlőszekrények állapotának felügyelete, használatának biztosítása, kulcsok kiadása és – nyilvántartása
Kapcsolattartás a munkaruhák kiadásáért felelős munkatárssal, munkaruha szabályzat aktualizálása
Külföldi munkavállalók munkavállalással kapcsolatos ügyintézése: vízumkérelmek lebonyolítása és nyomon követése, szoros együttműködés a HR kollégákkal
Területéhez kapcsolódó riportálás és adminisztráció elkészítése
Területéhez kapcsolódó költségvetés elkészítése, a költségvetési célok megvalósítása, a felmerülő költségek ellenőrzése
Területéhez kapcsolódóan a telephelyen nyújtott szolgáltatások szerződéses/szolgáltatási normáknak való megfelelőségének biztosítása, kapcsolódó számlák fizetési és ellenőrzési folyamatai
Elvárások:
Folyékony angol nyelvtudás
Egyetemi vagy főiskolai diploma
Felhasználói szintű MS Office ismeretek
Terhelhetőség
Problémamegoldó képesség
Jó kommunikációs készség
Önálló és felelősségteljes munkavégzés
Pro-aktivitás
Mit kínál a cég számodra:
versenyképes bércsomag
csatlakozhatsz egy vadonatúj üzemhez, és az első dolgozók között lehetsz, akik alakíthatják annak jövőjét.
nemzetközi környezet
fejlődési lehetőségeket a jövőre nézve
ingázási támogatás
vállalati buszjárat
cafeteria-csomag
helyszíni étkeztetés a munkavállalók számára
Amennyiben érdekes lehet a pozíció jelentkezz angol nyelvű önéletrajzoddal!
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!
-
Az iMunka.hu alkalmazásával a munkakeresés miért hasznos?
Naponta új állásajánlatok A munkák széles skálájából választhat: Célunk, hogy a lehető legszélesebb választékot kínáljuk Értesítés e-mailben az új ajánlatokról Legyen az első, aki válaszol az új állásajánlatokra Összes állásajánlat egy helyen (munkaadók, ügynökségek és egyéb portálok ajánlatai) Az álláskeresők számára minden szolgáltatás ingyenes Segítünk új állást találni