Administrative Affairs Supervisor
Válasz a hirdetésreAz 1935-ben Mustafa Kemal Atatürk víziója alapján alapított Sişecam az üveg- és vegyipar globális szereplője. Olyan alapvető területeken tevékenykedik, mint a síküveg, üvegáruk, üvegcsomagolás és üvegszálak. Jelenleg a világ két legnagyobb üvegárugyártója és az öt legnagyobb üvegcsomagolás- és síküveggyártó között szerepel. Emellett a Şişecam jelentős szódabikarbóna-gyártó és vezető szerepet tölt be a krómkémiai termékek gyártásában. Törökországon kívül több országban, többek között Németországban, Olaszországban és az Egyesült Államokban is rendelkezik termelőüzemekkel. A 88 éves tapasztalattal, több mint 25 000 alkalmazottal és 14 országban való jelenléttel a Şişecam az ENSZ fenntartható fejlődési céljaihoz igazodó CareForNext stratégiája révén elkötelezett a fenntartható fejlődés mellett. Újonnan épülő kaposvári gyárunkba keresünk most Administrative Affairs vezető kollégát. A feladat leírása:Épülettakarítás ellenőrzése (bejárás Beszerzéssel), kapcsolattartás takarító szolgálattal, beérkező takarítóeszközök átvétele, rendelés ellenőrzése, számlák ellenőrzése, -jóváhagyásaKapcsolattartás az étel-/ italautomatákat üzemeltető szolgáltatóval, szükség esetén kapcsolattartás szolgáltató és munkavállalók között, esetleges hibabejelentésTárgyalók fogadóképes állapotának biztosítása: takarítás és rend ellenőrzése, befoglalások rendjének betartatása, hibák jelentése Karbantartás feléIrattározási rend betartatása, kapcsolattartás megsemmisítő céggelCéges buszok állapotának időszakos ellenőrzése (Beszerzéssel), útiköltség nyilatkozatok nyilvántartása, -adminisztrációja, új belépők megállóinak lejelentése, férőhelyek felügyelete, kapcsolódó számlák ellenőrzéseCéges autós flotta kezeléseMunkaidő nyilvántartó mágneskártyák kiosztása, kártyacsere, nyilvántartás vezetéseÖltöző- és ebédlőszekrények állapotának felügyelete, használatának biztosítása, kulcsok kiadása és – nyilvántartásaKapcsolattartás a munkaruhák kiadásáért felelős munkatárssal, munkaruha szabályzat aktualizálásaKülföldi munkavállalók munkavállalással kapcsolatos ügyintézése: vízumkérelmek lebonyolítása és nyomon követése, szoros együttműködés a HR kollégákkalTerületéhez kapcsolódó riportálás és adminisztráció elkészítéseTerületéhez kapcsolódó költségvetés elkészítése, a költségvetési célok megvalósítása, a felmerülő költségek ellenőrzéseTerületéhez kapcsolódóan a telephelyen nyújtott szolgáltatások szerződéses/szolgáltatási normáknak való megfelelőségének biztosítása, kapcsolódó számlák fizetési és ellenőrzési folyamataiElvárások:Folyékony angol nyelvtudásEgyetemi vagy főiskolai diplomaFelhasználói szintű MS Office ismeretekTerhelhetőségProblémamegoldó képességJó kommunikációs készségÖnálló és felelősségteljes munkavégzésPro-aktivitásMit kínál a cég számodra:versenyképes bércsomagcsatlakozhatsz egy vadonatúj üzemhez, és az első dolgozók között lehetsz, akik alakíthatják annak jövőjét. nemzetközi környezetfejlődési lehetőségeket a jövőre nézveingázási támogatásvállalati buszjáratcafeteria-csomaghelyszíni étkeztetés a munkavállalók számáraAmennyiben érdekes lehet a pozíció jelentkezz angol nyelvű önéletrajzoddal!
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!
-
Az iMunka.hu alkalmazásával a munkakeresés miért hasznos?
Naponta új állásajánlatok A munkák széles skálájából választhat: Célunk, hogy a lehető legszélesebb választékot kínáljuk Értesítés e-mailben az új ajánlatokról Legyen az első, aki válaszol az új állásajánlatokra Összes állásajánlat egy helyen (munkaadók, ügynökségek és egyéb portálok ajánlatai) Az álláskeresők számára minden szolgáltatás ingyenes Segítünk új állást találni