💡 Ajánlom: Nézze meg a hasonló állásajánlatokat is, amelyek közül biztosan talál megfelelőt.
Administrative Affairs Supervisor
Az 1935-ben Mustafa Kemal Atatürk víziója alapján alapított Sişecam az üveg- és vegyipar globális szereplője. Olyan alapvető területeken tevékenykedik, mint a síküveg, üvegáruk, üvegcsomagolás és üvegszálak. Jelenleg a világ két legnagyobb üvegárugyártója és az öt legnagyobb üvegcsomagolás- és síküveggyártó között szerepel. Emellett a Şişecam jelentős szódabikarbóna-gyártó és vezető szerepet tölt be a krómkémiai termékek gyártásában. Törökországon kívül több országban, többek között Németországban, Olaszországban és az Egyesült Államokban is rendelkezik termelőüzemekkel. A 88 éves tapasztalattal, több mint 25 000 alkalmazottal és 14 országban való jelenléttel a Şişecam az ENSZ fenntartható fejlődési céljaihoz igazodó CareForNext stratégiája révén elkötelezett a fenntartható fejlődés mellett.
Újonnan épülő kaposvári gyárunkba keresünk most Administrative Affairs vezető kollégát.
A feladat leírása:
- Épülettakarítás ellenőrzése (bejárás Beszerzéssel), kapcsolattartás takarító szolgálattal, beérkező takarítóeszközök átvétele, rendelés ellenőrzése, számlák ellenőrzése, -jóváhagyása
- Kapcsolattartás az étel-/ italautomatákat üzemeltető szolgáltatóval, szükség esetén kapcsolattartás szolgáltató és munkavállalók között, esetleges hibabejelentés
- Tárgyalók fogadóképes állapotának biztosítása: takarítás és rend ellenőrzése, befoglalások rendjének betartatása, hibák jelentése Karbantartás felé
- Irattározási rend betartatása, kapcsolattartás megsemmisítő céggel
- Céges buszok állapotának időszakos ellenőrzése (Beszerzéssel), útiköltség nyilatkozatok nyilvántartása, -adminisztrációja, új belépők megállóinak lejelentése, férőhelyek felügyelete, kapcsolódó számlák ellenőrzése
- Céges autós flotta kezelése
- Munkaidő nyilvántartó mágneskártyák kiosztása, kártyacsere, nyilvántartás vezetése
- Öltöző- és ebédlőszekrények állapotának felügyelete, használatának biztosítása, kulcsok kiadása és – nyilvántartása
- Kapcsolattartás a munkaruhák kiadásáért felelős munkatárssal, munkaruha szabályzat aktualizálása
- Külföldi munkavállalók munkavállalással kapcsolatos ügyintézése: vízumkérelmek lebonyolítása és nyomon követése, szoros együttműködés a HR kollégákkal
- Területéhez kapcsolódó riportálás és adminisztráció elkészítése
- Területéhez kapcsolódó költségvetés elkészítése, a költségvetési célok megvalósítása, a felmerülő költségek ellenőrzése
- Területéhez kapcsolódóan a telephelyen nyújtott szolgáltatások szerződéses/szolgáltatási normáknak való megfelelőségének biztosítása, kapcsolódó számlák fizetési és ellenőrzési folyamatai
Elvárások:
- Folyékony angol nyelvtudás
- Egyetemi vagy főiskolai diploma
- Felhasználói szintű MS Office ismeretek
- Terhelhetőség
- Problémamegoldó képesség
- Jó kommunikációs készség
- Önálló és felelősségteljes munkavégzés
- Pro-aktivitás
Mit kínál a cég számodra:
- versenyképes bércsomag
- csatlakozhatsz egy vadonatúj üzemhez, és az első dolgozók között lehetsz, akik alakíthatják annak jövőjét.
- nemzetközi környezet
- fejlődési lehetőségeket a jövőre nézve
- ingázási támogatás
- vállalati buszjárat
- cafeteria-csomag
- helyszíni étkeztetés a munkavállalók számára
Amennyiben érdekes lehet a pozíció jelentkezz angol nyelvű önéletrajzoddal!
-
Az iMunka.hu alkalmazásával a munkakeresés miért hasznos?
Naponta új állásajánlatok A munkák széles skálájából választhat: Célunk, hogy a lehető legszélesebb választékot kínáljuk Értesítés e-mailben az új ajánlatokról Legyen az első, aki válaszol az új állásajánlatokra Összes állásajánlat egy helyen (munkaadók, ügynökségek és egyéb portálok ajánlatai) Az álláskeresők számára minden szolgáltatás ingyenes Segítünk új állást találni