
Adminisztrációs költség- és rendszerkoordinátor
A feladataid lesznek:
Az adatok rendszerezése és elemzése, a napi műveletekben előforduló felmerülő problémák azonosítása, a költségek és kockázatok csökkentésének céljából;
Belső rendszerek fejlesztésének elősegítése a vállalati étkeztetéssel, céges buszjáratokkal és munkásszállásokkal kapcsolatos folyamatok kiépítése;
Az éves üzemorvosi vizsgálatok és egyéb egészségügyi tevékenységek nyomon követése;
Egyéb ISD-vel kapcsolatos feladatok elvégzése.
Amit tőled várunk:
Folyékony kínai és angol nyelvtudás;
Releváns adminisztrációs tapasztalat (pl. Word, Excel, PPT stb. );
Felsőfokú végzettség, humán erőforrás menedzsment, üzletvezetés vagy egyéb kapcsolódó területen;
Erős szervezési és időgazdálkodási készségek;
Kiváló kommunikációs készség;
Erős problémamegoldó és alkalmazkodóképesség;
Debreceni munkavégzés vállalása.
Amit mi biztosítunk:
Versenyképes fizetés és juttatási csomag;
Szakmai fejlődési lehetőség;
Modern munkakörnyezet, a legújabb technológiák alkalmazásával;
Stabilitás, hosszútávú karrierlehetőség;
Részvétel egy korszerű gyártóvállalat stratégiai folyamatainak kialakításában.
- Részletes információk az állásajánlatról
Vállalat: Contemporary Amperex Technology Hungary Kft. Hely: Debrecen
Hajdú-Bihar megye, DebrecenMunkaviszony: Teljes munkaidős Hozzáadva: 23. 2. 2025
Aktív álláslehetőségek
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!