💡 Ajánlom: Nézze meg a hasonló állásajánlatokat is, amelyek közül biztosan talál megfelelőt.
Adminisztrációs munkatárs
A Petit Forestier 1907-ben alapított francia családi vállalkozás, amely a különböző hűtő berendezések és hűtő járművek üzemeltetésében és bérbeadásában szerzett sok évtizedes tapasztalatunkkal és szakértelmünkkel, lehetővé tette számunkra, hogy e szakterületen európai piacvezetővé váljunk és folyamatos növekedésben legyünk:
- több mint 1 milliárd Euro árbevétel
- 5 300 munkatárs
- 80 000 hűtőjármű,
- 5 700 hűtőkonténer
- Több mint 300 kirendeltség 23 országban.
A Petit Forestier fő céljai közé tartozik: megerősíteni jelenlétét és jelenlegi pozícióját a magyarországi piacon, új ügyfelek akvirálása és stratégiai szerepet vállalni az új technológiák, környezetvédelem fejlesztésében.
Jöjjön, erősítse magyarországi (helyileg Üllőn tevékenykedő) csapatunkat, azonnali kezdéssel keresünk adminisztrációs munkatársat!,
- Napi operatív folyamatok támogatása, pénzügyi és adminisztrációs feladatok ellátása
- Az irodavezető munkájának segítése
- Általános irodai adminisztratív feladatok elvégzése;
- Beszerzéssel kapcsolatos feladatok adminisztratív támogatása (levelezés, ügyintézés);
- Kapcsolattartás a franciaországi központtal (könyvelés, pénzügy, adminisztráció), valamint a külső partnerekkel;
- Belső folyamatok nyomon követése, fejlesztése, esetleges problémák kezelése;
- Kimutatások készítése, naprakészen tartása;
- Jelenléti ívek és szabadságnyilvántartás vezetése;
- Beérkező dokumentumok, szerződések szkennelése, rendszerezése;
- Számlázásban való részvétel, nyilvántartás vezetése;
- Könyvelési anyagok előkészítése;
- Külsős könyvelővel, jogásszal való kapcsolattartás, adatszolgáltatás;
- Egyeztetés a partnerekkel (egyenlegközlések, fizetési felszólítások kiküldése);
- 2-3 év adminisztrációban, számvitelben vagy controlling területén szerzett szakmai tapasztalat
- Jó kommunikációs készség
- Kommunikációképes angol nyelvtudás (főként írásban kell majd használni)
- MS Office gyakorlott felhasználói szintű ismerete
- Problémamegoldó képesség, határidők betartása, terhelhetőség
- Pontosság, megbízhatóság, precizitás
- Gépjárműbérlés, logisztika vagy lízing területen szerzett adminisztrációs tapasztalat
- SAP vállalatirányítási rendszer ismerete
- Versenyképes, teljes bejelentett munkabér
- Emelt összegű munkábajárási támogatás (30, -Ft/km)
- Stabil, hosszú távú munkalehetőség, egy nemzetközi cég keretében
- Családias légkör (teljes létszám kb. 20 fő, amelyből irodában 6 fő)
- Valódi szakmai karriert a belső előléptetési politikánknak köszönhetően
- Határozatlan idejű munkaszerződés
- Magán egészségbiztosítás (Medicover Spring White csomag)
- Munkaidő hétfőtől péntekig 08:00 - 17:00 (ebédszünettel együtt), home office lehetőség nincs
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!
-
Az iMunka.hu alkalmazásával a munkakeresés miért hasznos?
Naponta új állásajánlatok A munkák széles skálájából választhat: Célunk, hogy a lehető legszélesebb választékot kínáljuk Értesítés e-mailben az új ajánlatokról Legyen az első, aki válaszol az új állásajánlatokra Összes állásajánlat egy helyen (munkaadók, ügynökségek és egyéb portálok ajánlatai) Az álláskeresők számára minden szolgáltatás ingyenes Segítünk új állást találni