
Adminisztratív asszisztens
Az Alexandra Kiadócsoport elkötelezett és talpraesett
Adminisztratív asszisztenst
keres, aki a csapatunkat erősítve hozzájárul a sikereinkhez.
Irodai munkavégzés a pécsi irodában heti 5 napban (home office, hybrid munkavégzés, illetve távmunka nem lehetséges)
Elvárások:
Releváns szakmai tapasztalat
Microsoft Office programok (különösképpen Excel) biztos használata
Önálló problémamegoldás
Precíz munkavégzés, pontosság
Minimum középfokú végzettség
Amit kínálunk:
Egy inspiráló és dinamikus munkakörnyezetet
Szakmai fejlődési lehetőségeket
Ha felkeltettük érdeklődésedet, várjuk az önéletrajzodat a "Jelentkezem" gombra kattintva. A tárgy mezőbe azt írd: „adminisztratív asszisztens állásjelentkezés”!
-
Részletes információk az állásajánlatról
Vállalat: Alexandra Könyvesház Kft Hely: Pécs
Baranya megye, PécsMunkaviszony: Teljes munkaidős Hozzáadva: 20. 3. 2025
Aktív álláslehetőségek
6 az adott állásajánlatot megtekintett személyek száma: