ADMINISZTRATÍV GYAKORNOK
Amit Neked kínálnak? I. kerületi, jól megközelíthető iroda Korszerű környezet, barátságos közeg Tanulási lehetőség Részmunkaidős munkavégzés, határozott időtartamra Leendő feladataid: A vállalat CRM rendszerében adatok ellenőrzése, pl. címek, telefonszámok, e-mail címek Adatok bevitele, rögzítése a rendszerbe Hiányzó adatok esetén egyeztetés az ügyféllel, főként telefonon Szkennelés Iratanyag lefűzése Egyéb adminisztratív segítségnyújtás Rendelkezz az alábbiakkal a jelentkezéshez: Nappali tagozatos hallgatói jogviszony Táblázatkezelés, Excel haladó szintű kezelése MS Office alkalmazások felhasználói szintű ismerete Jó kommunikációs készség Precíz munkavégzés Jó problémamegoldó készség Középfokú angol nyelvtudás szóban és írásban, erre szükség lesz munkavégzés közben Előnyt jelent a Számodra: Hasonló területen szerzett tapasztalat Munkavégzés helye, időpontja: I. kerület, BAH csomóponttól egy megállóra H-P, 8-16h között, rugalmasan, heti 10-20 órában, megegyezés kérdése Kezdés: Szeptember/október. Csatlakozz partnerünkhöz és szerezz értékes tapasztalatot egy nemzetközi környezetben!Amennyiben az álláslehetőség felkeltette érdeklődésed, küldd el számunkra magyar nyelvű önéletrajzodat az alábbi „JELENTKEZÉS” gombra kattintva!
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!
-
Az iMunka.hu alkalmazásával a munkakeresés miért hasznos?
Naponta új állásajánlatok A munkák széles skálájából választhat: Célunk, hogy a lehető legszélesebb választékot kínáljuk Értesítés e-mailben az új ajánlatokról Legyen az első, aki válaszol az új állásajánlatokra Összes állásajánlat egy helyen (munkaadók, ügynökségek és egyéb portálok ajánlatai) Az álláskeresők számára minden szolgáltatás ingyenes Segítünk új állást találni