
Adminisztrátor - Budapest
Energiahatékonysági területen működő Partnerünk számára keresünk
az alábbi munkakörbe kollégát:
Adminisztrátor
Az alábbi feladatokban számítunk Rád:
A kivitelezési területekről beérkező képi és szerződéses dokumentációk kezelése az erre a célra fejlesztett szoftver felületén;
A műszaki audit elkészítéséhez szükséges dokumentumok ellenőrzése;
A vonatkozó dokumentumok szükség szerinti javítása;
Hiánypótlások kezelése; a pótolt dokumentumok ellenőrzése;
Kivitelezőkkel történő kapcsolattartás telefonon és e-mailben;
Szükség szerint telefonos egyeztetés ingatlan tulajdonosokkal a hiányzó információk beszerzése érdekében;
Ad hoc kimutatások kezelése, adatszolgáltatások készítése.
Ahhoz, hogy hatékonyan és eredményesen végezd a munkádat szükséged van:
Legalább középfokú végzettségre;
Adminisztratív területen szerzett 1-2 év szakmai tapasztalat előnyt jelent;
Aktív, felhasználói szintű számítástechnikai ismeretekre;
Pontos és precíz munkavégzésre.
Amiért minket válassz:
Szakértelmedet és lelkesedésedet versenyképes juttatási csomaggal honoráljuk;
Nyitottak vagyunk az új ötleteidre és támogató légkört teremtünk számodra;
Stabil és megbízható cégként hosszú távon tervezhetsz velünk;
Mobil telefont, laptopot biztosítunk.
Munkavégzés helye:
Budapest, II. kerület
Ha szívesen dolgoznál velünk és szeretnél hozzájárulni egy fenntarthatóbb jövőhöz, jelentkezz most!
Várjuk fényképpel ellátott önéletrajzodat, melyet a „Jelentkezem” gomb megnyomásával tudsz elküldeni.
Köszönjük!
Get Work Trend Kft.
NÁLUNK TE VAGY A LEGFONTOSABB!
munkaerő-kölcsönzés engedély száma: 10057-1/2012-0100-1046
munkaerő-közvetítés engedély száma 10097-1/2012-0100-848
minősített foglalkoztató nyilvántartási szám: BP/0701/67674-4/2021
- Részletes információk az állásajánlatról
Vállalat: Get Work Trend Kft. Hely: Budapest Munkaviszony: Teljes munkaidős Hozzáadva: 3. 3. 2025
Aktív álláslehetőségek
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!