Adminisztrátor-irodai munkatárs
Főbb feladatok, munkák:
Munkaügyi és egyéb irodai feladatok elvégzése, kapcsolattartás a közvetlen kollégákkal/központtal. Munkavégzés helye Pécs, Siklósi út 34.
Az álláshoz tartozó elvárások:
Excel magas szintű ismerete, önálló munkavégzés.
Munkaügyi területen szerzett tapasztalat előny.
Az állás betöltéséhez előnyt jelent:
Korábban ilyen területen szerzett munkatapasztalat.
Amit kínálunk:
Főállásban, határozatlan idejű munkaszerződéssel, alkalmazotti jogviszonyban.
Bérfizetés minden hónapban átutalással történik.
Fizetésen felül havi 20. 000, - Ft cafetéria OTP Szép kártyára.
Kulturált munkahely (konyha, klíma, fürdő stb).
Jelentkezéseket az allas@bonsec. hu email címre várjuk, részletes fényképes önéletrajzzal, bérigény megjelölésével.
-
Az iMunka.hu alkalmazásával a munkakeresés miért hasznos?
Naponta új állásajánlatok A munkák széles skálájából választhat: Célunk, hogy a lehető legszélesebb választékot kínáljuk Értesítés e-mailben az új ajánlatokról Legyen az első, aki válaszol az új állásajánlatokra Összes állásajánlat egy helyen (munkaadók, ügynökségek és egyéb portálok ajánlatai) Az álláskeresők számára minden szolgáltatás ingyenes Segítünk új állást találni