
ADMINISZTRÁTOR MUNKATÁRS
Főbb feladatok, munkák: Sofőrökkel való kapcsolattartás (információk kérése, továbbítása, értesítés) Fuvarszámlákhoz kapcsolódó számlázási feladatok Posta és háziposta kezelés Archiválás és dokumentumkezelés (Sofőr km papírok, CMR-ek) Statisztikák, kimutatások készítése Munkaügyi adminisztratív feladatok A számítógépes adatnyilvántartás szakszerű, pontos kezelése Az álláshoz tartozó elvárások: Legalább középfokú végzettség 1-3 év releváns tapasztalat előnyt jelent Szerb vagy angol nyelv kommunikációs szintű ismerete szóban és írásban Felhasználói szintű MS Office ismeretek Pontos, precíz munkavégzés, felelősségvállalás Jó szervező és kommunikációs készség, logikus gondolkodásmód Gyors és hatékony problémamegoldó képesség Amit kínálnak: Hosszú-távú, biztos munkalehetőség 13. havi fizetés Cafetéria keret Bejárási támogatás Munkavégzés helye: Páty, Pest vármegye (HelloParks) Munkaidő: Egy műszakos munkarend, hétfőtől péntekig 08:00-16:30-ig Jelentkezés módja: Küldd el szakmai önéletrajzodat az alábbi „Jelentkezés” gombra kattintva! Mi történik a jelentkezésedet követően: Kollégáink a hirdetésben megjelölt szakmai elvárások mentén elbírálják pályázatodat és amennyiben az ott leírtak alapján alkalmasnak találják, akkor továbbítják megbízónk felé szakmai profilodat. Ezt követően már megbízónk kezeli jelentkezésedet, így a kiválasztási folyamat további részében MI nem fogunk részt venni.
A jelentkezéssel elfogadod a Beck and Partners Kft. adatvédelmi tájékoztatóját.
- Részletes információk az állásajánlatról
Vállalat: BECK AND PARTNERS Kft. Hely: Budapest Munkaviszony: Teljes munkaidős Hozzáadva: 28. 3. 2025
Aktív álláslehetőségek
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!