Adóügyi referens
A Nemzeti Adó- és Vámhivatal Pest Vármegyei Adó- és Vámigazgatósága Adóügyi Szakterület a Nemzeti Adó- és Vámhivatal személyi állományának jogállásáról szóló 2020. évi CXXX. törvény (a továbbiakban: NAV Szj. tv. ) alapján p á l y á z a t o t h i r d e t adóügyi referens (I. besorolási osztály B munkaköri kategória) munkakör betöltésére. Foglalkoztatás időtartama: határozatlan idejű adó- és vámhatósági szolgálati jogviszony Foglalkoztatás jellege: teljes munkaidő Munkavégzés helye: A NAV Pest Vármegyei Adó- és Vámigazgatósága - 1132 Budapest, Kresz Géza utca 13-15. Ellátandó főbb feladatok: - Ellátja a nyomtatványok / elektronikus űrlapok feldolgozásával kapcsolatos feladatokat, lefolytatja az azokkal összefüggő hatósági eljárásokat. - Lefolytatja a bejelentésre/adatszolgáltatásra induló, közteher megállapítását célzó eljárásokat. - Adminisztratív feltételvizsgálatot követően hivatalból eljárást indít és lefolytatja azt. - Végzi a kérelemre induló eljárásokkal kapcsolatos hatósági tevékenységet. - A hatósági jogkörben indult eljárásokban szükséges iratok, közbenső intézkedések és döntések tervezeteit önállóan előkészíti kiadmányozásra. - Rendszeresen, vagy igény esetén eseti jelleggel beszámol, megbeszéléseken vesz részt, beszámolót, jelentést készít, kijelölése esetén aktív közreműködőként részt vesz a helyi munkacsoport munkájában. - Írásban, személyesen, telefonon kapcsolatot tart az ügyfelekkel. Feladatellátása érdekében írásban és szóban egyaránt kapcsolatot tart a társ(fő)osztályokkal, társigazgatóságokkal és társszervekkel - A használt informatikai alkalmazások jogszabályoknak és belső szabályozóknak nem megfelelő működése esetén eredménytelen informatikai bejelentést követően intézkedési javaslatot tesz. - Figyelemmel kíséri és munkavégzése során szem előtt tartja a szakterületi tevékenységét mérő kimutatásokhoz és statisztikai mutatókhoz kapcsolódó határidőket és mutatók alakulását, jelzi azok összefüggéseiben, számításában felmerülő elmaradást. - A határidők követése és adatszolgáltatási igények kielégítése érdekében feladatairól, illetve szervezeti egysége teljesítményéről naprakész nyilvántartást vezet. Amit nyújtunk: - A versenyszférában is piacképes tudás elsajátításának lehetősége; - Gyakorlott kollégák által biztosított szakmai támogatás, részletekre kiterjedő, alapos betanítás; - Rugalmas munkarend; - Otthoni munkavégzés lehetősége a próbaidő leteltét követően; - Minimum 28 nap szabadság (amely a szolgálatban eltöltött évek alapján folyamatosan növekszik); A munkakör betöltésének feltételei: - magyar állampolgárság; - cselekvőképesség; - büntetlen előélet; - a Nemzeti Adó- és Vámhivatalnál rendszeresített pénzügyőri munkakörökről, a képesítési előírásokról, valamint a munkaköri pótlékról szóló 21/2020. (XII. 30. ) PM rendelet 2. melléklet 1. 1. pontja alapján felsőoktatásban szerzett jogi, gazdaságtudományi, informatikai, rendészeti, biztonság- és védelempolitikai, honvédelmi/nemzetvédelmi és katonai, had- és biztonságtechnikai mérnöki, anyagmérnöki, szőlész-borász mérnöki, könnyűipari mérnöki, villamosmérnöki, környezetmérnöki, vegyészmérnöki, élelmiszermérnöki, agrármérnöki (bármely szakirányon), gépészmérnöki, fizikusi, biológusi, vegyészi, kémikusi, gyógyszerészi, matematikusi, mezőgazdasági mérnöki, üzemgazdászi, műszaki/ mérnök menedzseri, gazdasági mérnöki, építészmérnöki, építőmérnöki, ingatlan-nyilvántartási szervező, nemzetbiztonsági, andragógiai, pedagógia, pedagógus, tanár, kommunikátor felsőfokú iskolai végzettséget adó szakképzettség; szakirányú továbbképzésben szerzett adó- és pénzügyi ellenőrzési szaktanácsadó, adó- és pénzügyi ellenőrzési szakközgazdász vagy pénzügy adó és ellenőrzés szakközgazdász; diplomás szakreferens pénzügy adó és ellenőrzési szakon/pénzügy adó és adóeljárás szakon; adó- és vámnyomozó jogi szakokleveles tanácsadói, pénzügyi, adó-, illeték-, vámszaktanácsadói/ vámszakértői vagy nemzetközi adó- és vámtanácsadó; vagy vámigazgatás-szervezői szakképzettség; felsőoktatásban szerzett felsőfokú iskolai végzettséget adó szakképzettség, valamint felsőoktatási szakképzésben gazdaságtudományok vagy informatika képzési területen megszerzett szakképzettség; felsőoktatásban szerzett felsőfokú iskolai végzettséget adó szakképzettség, valamint könyvelés és adózás szakterületen szerzett legalább felső középfokú; társadalombiztosítási, munkaügyi, személyügyi, személyzeti legalább felső középfokú szakképesítés; ingatlanvagyon-értékelő és -közvetítő; vagy statisztikai és gazdasági ügyintéző szakképesítés; - előzetes munkaköri alkalmassági vizsgálat a 15/2020. (XII. 29. ) PM rendelet szerint (a pályázat elnyerése után, de még a felvétel előtt a munkáltató intézkedésére történik); - biztonsági célú ellenőrzés (a pályázat elnyerése után, de még a felvétel előtt a munkáltató kérelmére a NAV Biztonsági Főosztálya által történik); - a NAV Szj. tv. 89-92. §-aiban foglalt összeférhetetlenségi szabályoknak való megfelelés Elvárt kompetenciák: - pszichés terhelhetőség - pontosság - együttműködési készség - jó szóbeli és írásbeli kommunikációs készség A pályázat elbírálásánál előnyt jelent: - a Nemzeti Adó- és Vámhivatalnál szerzett szakmai tapasztalat; - felhasználói szintű számítógépes ismeret (Word, Excel, PowerPoint) Alkalmazás, illetmény és egyéb juttatások: A Nemzeti Adó- és Vámhivatal személyi állományának jogállásáról szóló 2020. évi CXXX. törvény, valamint a NAV Foglalkoztatási Szabályzatában foglaltak alapján. A pályázat részeként benyújtandó iratok: - fényképes önéletrajz (a NAV Szj. tv. 9. számú melléklete szerinti tartalommal); - iskolai végzettséget, szakképzettséget, nyelvtudást igazoló okiratok másolata; - motivációs levél, ami részletesen tartalmazza az eddigi szakmai feladatokat, életutat; - nyilatkozat arra vonatkozóan, hogy a pályázó a benyújtott önéletrajzában és mellékleteiben foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggésben szükséges, a NAV Pest Vármegyei Adó- és Vámigazgatósága általi kezeléséhez hozzájárul; - külön nyilatkozat, amennyiben hozzájárul ahhoz, hogy pályázati anyagát a pályázati eljárást követően a NAV a benyújtástól számított 12 hónapig vagy a nyilatkozat visszavonásáig megőrizze, majd az őrzési idő lejártát vagy a nyilatkozat visszavonását követően megsemmisítse. A pályázat beérkezésének határideje: 2024. december 15. Felhívjuk a Tisztelt Pályázók figyelmét, hogy minden csatolandó dokumentumot egyszerre kérünk benyújtani, mert csak a hiánytalan és a fenti határidőig beérkezett pályázatot tekintjük érvényesnek. A pályázat elbírálásának határideje: 2024. december 31. A munkakör betöltésének legkorábbi időpontja: A munkakör legkorábban a pályázatok elbírálását követően azonnal betölthető. A betöltendő munkakörrel kapcsolatban további információt Poharánszki Erzsébet igazgatóhelyettes asszony nyújt a 06-1-450-4010 telefonszámon. A pályázati eljárás, a pályázat elbírálásának módja, rendje: A formai és tartalmi feltételeknek megfelelő pályázatok közül a pályázati anyag és az esetleges személyes elbeszélgetés tapasztalatai alapján születik meg a munkáltatói döntés, melynek eredményéről a pályázók tájékoztatást kapnak. A pályázat benyújtásának módja: Elektronikusan, – maximum 3 MB terjedelemben – a NAV Pest Vármegyei Adó- és Vámigazgatósága A tárgy mezőben kérjük feltüntetni: „Pályázat adóügyi referens (Adóügy - Kresz Géza utca)” A pályázatokat bizalmasan kezeljük.
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!
-
Az iMunka.hu alkalmazásával a munkakeresés miért hasznos?
Naponta új állásajánlatok A munkák széles skálájából választhat: Célunk, hogy a lehető legszélesebb választékot kínáljuk Értesítés e-mailben az új ajánlatokról Legyen az első, aki válaszol az új állásajánlatokra Összes állásajánlat egy helyen (munkaadók, ügynökségek és egyéb portálok ajánlatai) Az álláskeresők számára minden szolgáltatás ingyenes Segítünk új állást találni