💡 Ajánlom: Nézze meg a hasonló állásajánlatokat is, amelyek közül biztosan talál megfelelőt.
Analitikai és mérési szakértő
Válasz a hirdetésreÉrdekel a kampányelemzések világa, megmozgatja fantáziád a számok mögötti összefüggések lehetősége? Téged keresünk, ha érdekel a stratégiák mögött megbújó hatékonyság és eredményesség elemzése, megértése. Az üzleti eredmények folyamatos javítása érdekében optimalizációs javaslatokkal, tanulságokkal támogatod a kollégák és ügyfeleink munkáját. Képes vagy mérési keretrendszert felállítani és implementálni. Kíváncsi és mindig tanulni vágyó vagy. Izgatnak az iparág előtt álló kihívások és szeretnél segíteni ügyfeleidnek abban, hogy kialakítsák vagy átalakítsák adat- és elemzési stratégiájukat.
,- Adatok kinyerése, rendszerezése és elemzése üzleti- és kampány eredmények optimalizálása érdekében
- Prezentációk, riportok készítése ügyfélbarát narratívában, azaz értesz ahhoz, hogyan kell összetett fogalmakat egyszerű és érthető módon bemutatni
- Optimalizálási ajánlások nyújtása az ügyfeleknek a leghatékonyabb csatornák, partnerek és taktikák támogatása érdekében
- A méréshez szükséges követelmények, esetleges hiányosságok beazonosítása
- Szoros együttműködés a digitális és médiatervezői csapattal
- Marketing, reklám, közgazdaságtan, informatika, információs rendszerek, üzleti analitika területén szereztél diplomát vagy kapcsolódó területen szerzett tapasztalattal rendelkezel
- Legalább 3-5 éves szakmai tapasztalatod van marketing és/vagy média területén alkalmazható mérési és elemzési stratégiában
- A médiamérések, metrikák (pl. AV, CTR, CPM GRP, CPV stb. ), a mérési analitika, a mennyiségi üzleti mérések (ROI, hatékonyság stb. ), a statisztikai fogalmak (korrelációk, minta méretezése stb. ) átfogó ismeretével rendelkezel
- Biztosan kezeled a Google Tag managert, elboldogulsz egy új GTM rendszer felépítésével, de más által létrehozott konténereket és rendszereket is értelmezni, javítani, módosítani és bővíteni tudsz
- Tapasztalatod és gyakorlatod van hirdetéskiszolgálói és analitikai platformokkal (pl. Google Campaign Manager, DV360, Google Analytics 4, Google Analytics 360, egyéb adserverek), kampánytervezési eszközökkel, weboldal-elemző szoftverekkel (pl. Google Analytics), fizetett keresőmotoros marketing adatforrásokkal (pl. Google Ads) és egyéb digitális adatokkal
- A digitális média, marketing/reklám iparág alapos ismerete és ügynökségi tapasztalat előny
- Erős szóbeli és írásbeli szakmai kommunikációs készség
- Erős analitikus, kritikus gondolkodás és problémamegoldó készség
- Jártasság a Microsoft Office szoftverekben, például a Word, PowerPoint és Excel programokban (makrókkal, képletekkel, pivot táblázatokkal való munkavégzés)
- Gyors tempójú és határidőhöz kötött környezetben való boldogulás képessége
- Stratégiai gondolkodó és cselekvő
- Magas fokú felelősségvállalás és felelősségtudat
- szép környezet Budapesten a II. kerületben
- gyerek- és kutyabarát munkahely
- pörgős, laza, ugyanakkor elhivatott csapat
- versenyképes fizetés és juttatási csomag: 13. havi fizetés, bejárási támogatás, MBH SZÉP kártya, Medicover egészségbiztosítás
- céges laptop és telefon
- home office lehetőség
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!
-
Az iMunka.hu alkalmazásával a munkakeresés miért hasznos?
Naponta új állásajánlatok A munkák széles skálájából választhat: Célunk, hogy a lehető legszélesebb választékot kínáljuk Értesítés e-mailben az új ajánlatokról Legyen az első, aki válaszol az új állásajánlatokra Összes állásajánlat egy helyen (munkaadók, ügynökségek és egyéb portálok ajánlatai) Az álláskeresők számára minden szolgáltatás ingyenes Segítünk új állást találni