Asszisztens/műszaki asszisztens (országos)
Az Építési és Közlekedési Minisztérium 2022. május 24-én kezdte meg működését Építési és Beruházási Minisztérium néven.
Fő feladatai: az állami beruházások, építésgazdaság, építésügyi szabályozási és építésgazdasági ügyek, településfejlesztés és településrendezés, településkép védelme, területrendezés, kulturális örökség védelme. A közlekedési ágazat vonatkozásában többek között előkészíti a közúti, a légi, a vasúti és a vízi közlekedésre vonatkozó jogszabályokat, valamint irányítja, szervezi, összehangolja a közlekedési hálózati infrastruktúra fejlesztését.
A Minisztérium fő céljai között szerepel egy olyan új struktúra kialakítása, mely képes magasabb sebességre kapcsolni az ország építését, valamint hatékonyabbá tenni a beruházások megvalósulását, illetve helyzeti előnyhöz juttassa a magyar építészeket és a magyar tulajdonú vállalatokat.
Az adatkezeléssel kapcsolatos információk és a nyilatkozattételhez szükséges sablon elérhető a honlapunkon.
A besorolás, az illetmény, valamint egyéb juttatások megállapítása, a kormányzati igazgatásról szóló 2018. évi CXXV. törvény, valamint az Építési és Közlekedési Minisztérium Közszolgálati Szabályzatáról szóló 1/2024. (V. 9. ) ÉKM KÁT utasításban foglaltak alapján történik.
- A főosztály napi munkájának támogatása.
- A főosztály iratainak szakszerű kezelése, iktatóprogram (Poseidon) napi szintű használata.
- A főosztály tevékenységének szervezés-technikai segítése, programok nyilvántartása és szervezése (együttműködve más szervezeti egységekkel).
- Időpontegyeztetés, partnerekkel való kapcsolattartás személyesen, telefonon keresztül, valamint elektronikus úton.
- Tárgyalások, rendezvények előkészítése, tárgyaló partnerek fogadása.
- A főosztály kérésére egyszerűbb műszaki, szakmai anyagok, beszámolók, felkészítők összeállítása a főosztály feladatait illetően.
- A főosztály egyeztetéseiről eseti jelleggel emlékeztető, jegyzőkönyv összeállítása, elkészítése, kiadott feladatok végrehajtásának elindítása, határidők ellenőrzése.
- E-mailek, levelezés, telefonhívások kezelése;
- Irodai adminisztráció, dokumentumok és nyilvántartások naprakész vezetése, dokumentumok továbbítása.
- Dokumentumkészítési feladatok (Microsoft Word, Excel alkalmazásával).
- Országosan több városban keressük leendő munkatársunkat: Debrecen, Békéscsaba
Jogállásból fakadó jogszabályi követelmények:
- büntetlen előélet
- cselekvőképesség
- magyar állampolgárság
- erkölcsi bizonyítvány
Elvárt végzettség/képesítés:
- legalább középfokú (műszaki) végzettség
Egyéb pályázati feltételek meghatározása:
- számítógépes felhasználói ismeretek (Microsoft Office, Outlook, Internet)
- építőipari irányultság, közlekedési infrastruktúra fejlesztés terén, továbbá a közigazgatásban szerzett tapasztalat előny
- magas fokú gépelési tudás
- rugalmasság, terhelhetőség, jó alkalmazkodó képesség
- jó szervező, kommunikációs és problémamegoldó készség
- gyakorlatias feladatértelmezés
- pontos, precíz, igényes munkavégzés
- megbízhatóság, lojalitás
- stressztűrő képesség
- határozatlan idejű kormányzati szolgálati jogviszonyt,
- stabil munkakörnyezetet,
- fiatalos, lendületes csapatot,
- kihívásokkal teli feladatkört,
- fejlődési lehetőséget,
- béren kívüli juttatást.
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!
-
Az iMunka.hu alkalmazásával a munkakeresés miért hasznos?
Naponta új állásajánlatok A munkák széles skálájából választhat: Célunk, hogy a lehető legszélesebb választékot kínáljuk Értesítés e-mailben az új ajánlatokról Legyen az első, aki válaszol az új állásajánlatokra Összes állásajánlat egy helyen (munkaadók, ügynökségek és egyéb portálok ajánlatai) Az álláskeresők számára minden szolgáltatás ingyenes Segítünk új állást találni