B2B senior ügyintéző
Szeretnél részese lenni a MOL csoport egyik új épülő szegmensének kialakításában?
Szeretnél részt venni Magyarország hulladékgazdálkodásának transzformálásában?
Szeretnél egy innovatív környezetben dolgozni egy dinamikus csapat részeként?
Ha a válaszod igen, akkor KÖZTÜNK a helyed!
A MOHU MOL Hulladékgazdálkodási Zrt. az alábbi pozícióba keresi új kollégáit:
B2B Ügyfélszolgálati Szenior Ügyintéző
A pozíció célja
Felelős a Hulladékgazdálkodási Koncessziós Társaság Ügyfélszolgálatára beérkező megkeresések hatékony intézésért, szakmai javaslataival támogatja a napi munkavégzés hatékonyságát; részt vesz az új munkavállalók képzésében és a tudásbázis kialakításában.
Fő feladataid:
Javaslatokat tesz a központi ügyfélszolgálat folyamatainak kialakítására ügyintézői szinten, részt vesz a tervezés fázisaiban a legjobb ügyintézői felület kialakításában, később folyamatos fejlesztésében. Együttműködik a vezetőjével és a szervezet többi munkavállalójával a központi call center kialakítása és működése során. Vezetőjével együttműködve részt vesz a központi ügyfélszolgálat által használt informatikai rendszerek tesztelésében, később fejlesztésében annak érdekében, hogy az ügyintézők tevékenysége a lehető leghatékonyabb legyen a mindennapi munkavégzés során.
Felelős a beérkező megkeresések megválaszolásáért és intézéséért a meghatározott célszámok alapján. Munkája során folyamatosan keresi a leghatékonyabb ügyintézési módokat, és ezek alapján javaslatot tesz a folyamatok optimalizálására. Illetve részt vesz a „tudásbázis” kialakításában és ellenőrzi a rendszerbe bekerülő információk megbízhatóságát és érvényességét. Felelős az aktuális ismeretek időben történő megosztásáért az ügyintézői felületen.
Részt vesz az új munkavállalók képzéseben, betanításában és szakmai tanácsokkal segíti munkájukat.
Munkája során folyamatosan törekszik a minőségi ügyfélélmény biztosítására, melyről visszajelzést kap közvetlen vezetőjétől a teljesítményértékelések alkalmával. Felelős a munkaidőn kívül érkező megkeresések következő napon történő intézésére együttműködve közvetlen vezetőjével a megoldás érdekében.
Feladatkörében ellátja a panaszok és reklamációk megválaszolását az ügyfélszolgálat összes csatornáján, betartva a folyamat kötelező lépéseit. Szükség esetén együttműködik a társosztályokkal és egyéb partnerekkel a maximális ügyfélkiszolgálás és ügyfélelégedettség érdekében.
Ellátja a vezetője által a hatáskörébe utalt eseti feladatokat, közreműködik annak sikeres megvalósításában és utóköveti annak eredményeit.
Szükség esetén segíti vezetőjét havaria helyzetben és értesíti a Call Center és Ügyfélszolgálat vezetőjét, részt vesz a normál munkamenet helyreállításában.
Elvárások:
Középfokú végzettség;
Minimum 2 év ügyfélszolgálati és panaszkezelési tapasztalat;
Legalább középszintű angol nyelvtudás;
Social Media felhasználói szintű ismerete
Gyors problémamegoldó és fejlődési képesség, monotonitás tűrés;
Felhasználói szintű Microsoft Office ismeret;
Ügyfélszolgálati rendszerek / szoftverek ismerete előnyt jelent
Amit ajánlunk:
Érdekes, komplex feladat, ahol valóban értéket teremthet egy új rendszer kialakítása során
Inspiráló munkakörnyezet
Széleskörű juttatási csomag (cafeteria, bónusz, széleskörű egészségbiztosítási csomag)
A MOL Csoportnál tudjuk, hogy erősségünk a sokszínűségben rejlik. A kiválasztási eljárás során minden megfelelő képesítéssel és munkatapasztalattal rendelkező pályázónak egyenlő esélyeket biztosítunk az életkorra, nemre, fogyatékosságra, illetve megváltozott munkaképességre, szexuális irányultságra, vagy etnikumra való tekintet nélkül. A MOL Csoportnál mindenki számít.
Ha a toborzási folyamat bármelyik lépésénél a megváltozott munkaképességével kapcsolatos speciális igénye van, kérjük, jelezze ezt a toborzó csapatunknak! Szívesen segítünk.
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!
-
Az iMunka.hu alkalmazásával a munkakeresés miért hasznos?
Naponta új állásajánlatok A munkák széles skálájából választhat: Célunk, hogy a lehető legszélesebb választékot kínáljuk Értesítés e-mailben az új ajánlatokról Legyen az első, aki válaszol az új állásajánlatokra Összes állásajánlat egy helyen (munkaadók, ügynökségek és egyéb portálok ajánlatai) Az álláskeresők számára minden szolgáltatás ingyenes Segítünk új állást találni