B2B ügyfélszolgálati ügyintéző
Szeretnél részese lenni a MOL csoport egyik új épülő szegmensének kialakításában?
Szeretnél részt venni Magyarország hulladékgazdálkodásának transzformálásában?
Szeretnél egy innovatív környezetben dolgozni egy dinamikus csapat részeként?
Ha a válaszod igen, akkor KÖZTÜNK a helyed!
A MOHU MOL Hulladékgazdálkodási Zrt. az alábbi pozícióba keresi új kollégáit:
B2B Ügyfélszolgálati Ügyintéző
A pozíció célja
Felelős a Hulladékgazdálkodási Koncessziós Társaság Ügyfélszolgálatára beérkező megkeresések hatékony intézésért, részt vesz a maximális ügyfélkiszolgálás biztosításában.
Fő feladataid:
Részt venni az ügyintézői felület, illetve a központi ügyfélszolgálat által használt informatikai rendszerek tesztelésében, észrevételekkel hozzájárulni az optimális rendszer kialakításában, később visszajelzésekkel támogatni a munkavégzést, és növelni a hatékonyságot.
A beérkező megkeresések megválaszolása és intézése a meghatározott célszámok alapján. Munkád során folyamatosan a leghatékonyabb ügyintézési módokra törekedni az eljárásrend szerint, és ezek alapján javaslatot tenni a folyamatok optimalizálására.
Megválaszolni a panaszok és reklamációk az ügyfélszolgálat összes csatornáján, betartva a folyamat kötelező lépéseit, és folyamatosan törekedve a minőségi ügyfélélmény biztosítására. Szükség esetén együttműködni a társosztályokkal és egyéb partnerekkel a maximális ügyfélkiszolgálás és ügyfélelégedettség érdekében.
Ellátni a vezető által a hatáskörödbe utalt eseti feladatokat, közreműködni annak sikeres megvalósításában és utókövetni annak eredményeit.
A hatáskörödbe tartozó panaszok kezelése, a folyamat kezdetétől az ügy kivizsgálásán keresztül az ügyfélpanasz megválaszolásáig, megfelelve a jogszabályi előírásoknak és a belső eljárásrendeknek.
Munkád során folyamatosan törekedni arra, hogy maximálisan kiszolgáld az üzleti ügyfelek igényeit összeegyeztetve a szervezet elvárásaival. Együttműködni a vezetővel és a szervezet többi munkavállalójával a központi call center működése során.
Elvárások:
Középfokú végzettség;
Minimum 2 év ügyfélszolgálati és panaszkezelési tapasztalat;
Legalább középszintű angol nyelvtudás;
Social Media felhasználói szintű ismerete
Gyors problémamegoldó és fejlődési képesség, monotonitás tűrés;
Felhasználói szintű Microsoft Office ismeret;
Ügyfélszolgálati rendszerek / szoftverek ismerete előnyt jelent
Amit ajánlunk:
Érdekes, komplex feladat, ahol valóban értéket teremthet egy új rendszer kialakítása során
Inspiráló munkakörnyezet
Széleskörű juttatási csomag (cafeteria, bónusz, széleskörű egészségbiztosítási csomag)
A MOL Csoportnál tudjuk, hogy erősségünk a sokszínűségben rejlik. A kiválasztási eljárás során minden megfelelő képesítéssel és munkatapasztalattal rendelkező pályázónak egyenlő esélyeket biztosítunk az életkorra, nemre, fogyatékosságra, illetve megváltozott munkaképességre, szexuális irányultságra, vagy etnikumra való tekintet nélkül. A MOL Csoportnál mindenki számít.
Ha a toborzási folyamat bármelyik lépésénél a megváltozott munkaképességével kapcsolatos speciális igénye van, kérjük, jelezze ezt a toborzó csapatunknak! Szívesen segítünk.
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!
-
Az iMunka.hu alkalmazásával a munkakeresés miért hasznos?
Naponta új állásajánlatok A munkák széles skálájából választhat: Célunk, hogy a lehető legszélesebb választékot kínáljuk Értesítés e-mailben az új ajánlatokról Legyen az első, aki válaszol az új állásajánlatokra Összes állásajánlat egy helyen (munkaadók, ügynökségek és egyéb portálok ajánlatai) Az álláskeresők számára minden szolgáltatás ingyenes Segítünk új állást találni