B2C Ügyfélszolgálati Szakértő (Folyamatfejlesztési Szakértő)
Szeretnél részt venni a Magyarországi Hulladékgazdálkodás átalakításában?
Szeretnél olyan szervezetet építeni aminek alapjait közösen rakjuk le és munkánk sikerét vevőink elégedettsége jelzi vissza?
Szeretnél egy olyan csapat tagja lenni ahol Rád és a tudásodra értékként tekintenek?
Akkor itt a helyed, jelentkezz ….
A MOHU Zrt. az alábbi pozícióba keres új munkatársat: B2C Ügyfélszolgálati Szakértő (Folyamatfejlesztési Szakértő)
A kolléga támogatja a Hulladékgazdálkodási Közszolgáltatást támogató ügyfélszolgálati tevékenység napi működését, aktívan közreműködik az operatív kérdések kezelésében és hozzájárul a hosszútávú stratégia implementálásához, melynek célja a minél hatékonyabb és eredményesebb működés elérése az ügyfélélmény emelésével.
Főbb feladataid:
- Napi szintű közreműködés a közszolgáltatást támogató ügyfélszolgálatokkal.
- Támogatni a szervezetet és annak alvállalkozóit az ügyfelek kiszolgálásában és a közszolgáltatási szolgáltatással kapcsolatos megkeresésekben.
- Megválaszolni a kiemelt partnerektől és ügyfelektől, valamint hatóságtól érkező megkereséseket.
- Az ügyfélszolgálatok külső szabályozási környezetének, keretrendszerének és annak megértésének támogatása, valamint részvétel a közszolgáltatási folyamat belső szabályozásának alakításában, karbantartásában.
- Jelenlegi folyamatok felmérésében való aktív részvétel, és a B2C Ügyfélszolgálati szervezetet szakmai támogatása a fejlesztési irányok kialakítására vonatkozólag.
o Ügyfélszolgálati folyamatok feltérképezése, dokumentálása, szerkesztése, megjelenítése
o Ügyfélszolgálati folyamatok hatékonyságának javítására irányuló intézkedések kialakítása
o Ügyfélszolgálatok működésére vonatkozó eljárásrendek, általános szerződési feltételek kialakítása, szövegezése
o Ügyfélszolgálati folyamatokat érintő projectek koordinálása
- Hosszútávú közszolgáltatási ügyfélszolgálati stratégia kialakítása, részvétel annak implementálásában.
- A közszolgáltatási ügyfélszolgálatok teljesítménymenedzsment rendszerének működtetése és a havi működés monitorozása. Téged keresünk, ha:
Felsőfokú végzettséggel rendelkezel
Minimum 2 év ügyfélszolgálati tapasztalattal rendelkezel
Ügyfélszolgálati folyamatfejlesztésben szerzett tapasztalat és az MS Visioi ismerete előnyt jelent
Nem okoz gondot az angol nyelv legalább középszintű (B2) használata írásban és szóban
Komplex gondolkodásmód, gyors problémamegoldó képesség és pontosság jellemez
Az IT rendszereket legalább felhasználói szinten ismered, az ügyfélszolgálati rendszerek és szoftverek ismerete előnyt jelent
SAP és Salesforce tapasztalat előnyt jelent
Hulladékgazdálkodási területen szerzett tapasztalat előnyt jelent
Munkavégzés helye:
Budapest
________________________________________________________________________________________________________________
A MOL Csoportnál tudjuk, hogy erősségünk a sokszínűségben rejlik. A kiválasztási eljárás során minden megfelelő képesítéssel és munkatapasztalattal rendelkező pályázónak egyenlő esélyeket biztosítunk az életkorra, nemre, fogyatékosságra, illetve megváltozott munkaképességre, szexuális irányultságra, vagy etnikumra való tekintet nélkül. A MOL Csoportnál mindenki számít.
Ha a toborzási folyamat bármelyik lépésénél a megváltozott munkaképességével kapcsolatos speciális igénye van, kérjük, jelezze ezt a toborzó csapatunknak! Szívesen segítünk.
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!
-
Az iMunka.hu alkalmazásával a munkakeresés miért hasznos?
Naponta új állásajánlatok A munkák széles skálájából választhat: Célunk, hogy a lehető legszélesebb választékot kínáljuk Értesítés e-mailben az új ajánlatokról Legyen az első, aki válaszol az új állásajánlatokra Összes állásajánlat egy helyen (munkaadók, ügynökségek és egyéb portálok ajánlatai) Az álláskeresők számára minden szolgáltatás ingyenes Segítünk új állást találni