Back office adminisztrátor
Azonnali kezdéssel keresünk anyanyelvi szintű magyar és angol nyelvtudással rendelkező munkaerőt back office adminisztrátor pozícióra. Amit kínálunk: Fix bejelentett 4-6-8 óra Fizetett oktatás Rugalmas munkarend Feladat: adminisztratív ügyintézés, crm rendszer kezelése, emailek feldolgozása, bejövő-kimenő hívások intézése, social media felületek kezelése (Messenger, Facebook, WeChat) A munkavégzés a 13. kerületben, kellemes irodaházi környezetben történik, home office-ra is van lehetőség. Az oktatás magyarul, a munkavégzés angol/kínai/vietnámi nyelven folyik. Feltételek: Anyanyelvi szintű magyar és angol nyelvtudás Érettségi Felhasználói szintű számítógépes ismeretek Jó kommunikációs készség Önálló munkavégzés Számítógép és megfelelő vezetékes internet kapcsolat megléte Előnyt jelent: Kínai vagy vietnámi társalgási szintű nyelvtudás Ügyintézésben/ügyfélkezelésben szerzett tapasztalat Jelentkezéseket magyar nyelvű, fényképes önéletrajzzal és a bruttó bérigény megjelölésével várjuk.
-
Az iMunka.hu alkalmazásával a munkakeresés miért hasznos?
Naponta új állásajánlatok A munkák széles skálájából választhat: Célunk, hogy a lehető legszélesebb választékot kínáljuk Értesítés e-mailben az új ajánlatokról Legyen az első, aki válaszol az új állásajánlatokra Összes állásajánlat egy helyen (munkaadók, ügynökségek és egyéb portálok ajánlatai) Az álláskeresők számára minden szolgáltatás ingyenes Segítünk új állást találni