BACK OFFICE MUNKATÁRS
Az alábbi feladatokban számítanak Rád: Ajánlatkérések kezelése e-mailen és telefonon keresztül Műszaki termékek beazonosítása, ajánlatok kiküldése Megrendelések felvétele, rögzítése SAP-ban Külső értékesítő kollégákkal, vevőkkel és szállítókkal való kapcsolattartás Amire a pozíció betöltéséhez szükséges lesz: Középfokú műszaki és/vagy kereskedelmi végzettség megléte Alapfokú angol nyelvtudás (külföldi beszállítókkal való kapcsolattartás) Műszaki affinitás Felhasználói szintű számítógépes ismeretek Előnyök: Felsőfokú műszaki végzettség Műszaki területen szerzett tapasztalat Amit Partnerünk kínál: Pozícióhoz illeszkedő bérezés Negyedéves bónusz (2. évtől kezdődően, kifizetése évente, kb. 1-3 havi bér teljesítménytől függően) SZÉP kártya (negyedévente nettó 85. 000 Ft) Munkavégzéshez szükséges eszközök (laptop, telefon) Munkavégzés helye és ideje: Budapest IV. kerület (Európa Center buszmegállótól 5 perc sétára) Teljes munkaidő, hétfőtől péntekig (rugalmasan kezelve, 8-17-ig vagy 7-16-ig) Heti 1 nap Home Office lehetőség Ha úgy érzed, hogy a fentiekben magadra ismertél, és készen állsz új kihívásokra, töltsd fel önéletrajzodat a „Jelentkezés” gombra kattintva!
A jelentkezéssel elfogadod a Beck and Partners Kft. adatvédelmi tájékoztatóját.
-
Az iMunka.hu alkalmazásával a munkakeresés miért hasznos?
Naponta új állásajánlatok A munkák széles skálájából választhat: Célunk, hogy a lehető legszélesebb választékot kínáljuk Értesítés e-mailben az új ajánlatokról Legyen az első, aki válaszol az új állásajánlatokra Összes állásajánlat egy helyen (munkaadók, ügynökségek és egyéb portálok ajánlatai) Az álláskeresők számára minden szolgáltatás ingyenes Segítünk új állást találni