
BACK OFFICE MUNKATÁRS
Feladataid lesznek: Támogasd csapatukat a pénzügyi/értékesítői/fuvarszervezői adminisztráció elvégzésével Gondoskodj a kollegák zökkenőmentes külföldi utazásairól szállásfoglalással és autóbérléssel Fogadd telephelyükre érkező vevőket és biztosítsd előre szállásukat Szervezd meg a külföldről érkező gépek/alkatrészek szállítását Segítsd munkáddal a pénzügyi csapatot Partnerünk elvárásai a tökéletes jelölt felé: Legalább 1 év adminisztratív területen szerzett szakmai tapasztalat Felsőfokú végzettség Magabiztos középfokú angol nyelvtudás szóban és írásban egyaránt MS Office programok magabiztos használata B kategóriás jogosítvány Amit kínálnak: Éves bónusszal ismerik el kiemelkedő teljesítményedet Céges laptop, mobiltelefon, hogy minden eszköz biztosítva legyen munkavégzésedhez Családias légkör és barátságos csapat biztosítja a gyors beilleszkedésedet Mindennapjaidat egy modernizált és felszerelt irodában töltheted További fontos információk: Munkavégzés helye: Sóskút, Pest vármegye Munkavégzés ideje: hétfőtől péntekig 8:00-16:30-ig Csatlakozz, és használd ki az új kihívások adta lehetőségeket egy stabil, támogató környezetben! Várjuk legfrissebb szakmai önéletrajzod feltöltését a "Jelentkezés" gombra kattintva!
A jelentkezéssel elfogadod a Beck and Partners Kft. adatvédelmi tájékoztatóját.
- Részletes információk az állásajánlatról
Vállalat: BECK AND PARTNERS Kft. Hely: Budapest Munkaviszony: Teljes munkaidős Hozzáadva: 27. 3. 2025
Aktív álláslehetőségek
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!