
BACK OFFICE MUNKATÁRS (BEFEKTETÉSI ALAPKEZELÉS)
Főbb feladatok: Befektetési alapok nettó eszközértékének kiszámítása és egyeztetése Tranzakciók ellenőrzése, rögzítése és továbbítása külső partnereknek Befektetési jegyekhez kapcsolódó ügyintézés, adatszolgáltatás és jelentések készítése Iratkezelési és adminisztratív feladatok ellátása, dokumentumtár naprakészen tartása Új befektetési alapok létrehozásának aktív támogatása Téged keresünk, ha rendelkezel az alábbiakkal: Minimum középfokú gazdasági végzettség - a felsőfokú végzettség előnyt jelent Legalább 3-4 év tapasztalat nettó eszközérték számításában Alapszintű angol nyelvtudás - elsősorban írásbeli kommunikációhoz a nemzetközi partnerekkel Magabiztos felhasználói szintű MS Office ismeretek Előnyt jelent: Ingatlanalap-kezelőnél szerzett tapasztalat Trasset szoftver használatában szerzett gyakorlat Amit Partnerünk kínál: Versenyképes alapbér, amely igazodik a szakmai tapasztalathoz Lojalitásod megbecsülése – a cégnél eltöltött évek után extra juttatások Irodaház edzőtermének kedvezményes használata Home office lehetőség - heti max. 2 nap home office biztosított a próbaidő letelte után Modern munkakörnyezet és a munkavégzéshez szükséges eszközök biztosítása Munkavégzés helye és ideje: Budapest, V. kerület - az Arany János utcai metrómegállótól 4 perc sétára Hétfőtől-péntekig 8 órás munkarendben, félórás ebédszünettel Amennyiben felkeltette a lehetőség az érdeklődésedet, a „Jelentkezés” gombra kattintva küldd el önéletrajzodat!
A jelentkezéssel elfogadod a Beck and Partners Kft. adatvédelmi tájékoztatóját.
- Részletes információk az állásajánlatról
Vállalat: BECK AND PARTNERS Kft. Hely: Budapest Munkaviszony: Home office / Hibrid Hozzáadva: 25. 4. 2025
Aktív álláslehetőségek
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!