BACK OFFICE MUNKATÁRS
Feladataid lesznek: Támogasd csapatukat a pénzügyi/értékesítői/fuvarszervezői adminisztráció elvégzésével Gondoskodj a kollegák zökkenőmentes külföldi utazásairól szállásfoglalással és autóbérléssel Fogadd telephelyükre érkező vevőket és biztosítsd előre szállásukat Szervezd meg a külföldről érkező gépek/alkatrészek szállítását Segítsd munkáddal a pénzügyi csapatot Partnerünk elvárásai a tökéletes jelölt felé: Legalább 1 év adminisztratív területen szerzett szakmai tapasztalat Felsőfokú végzettség Magabiztos középfokú angol nyelvtudás szóban és írásban egyaránt MS Office programok magabiztos használata B kategóriás jogosítvány Amit kínálnak: Éves bónusszal ismerik el kiemelkedő teljesítményedet Céges laptop, mobiltelefon, hogy minden eszköz biztosítva legyen munkavégzésedhez Családias légkör és barátságos csapat biztosítja a gyors beilleszkedésedet Mindennapjaidat egy modernizált és felszerelt irodában töltheted További fontos információk: Munkavégzés helye: Sóskút, Pest vármegye Munkavégzés ideje: hétfőtől péntekig 8:00-16:30-ig Csatlakozz, és használd ki az új kihívások adta lehetőségeket egy stabil, támogató környezetben! Várjuk legfrissebb szakmai önéletrajzod feltöltését a "Jelentkezés" gombra kattintva!
A jelentkezéssel elfogadod a Beck and Partners Kft. adatvédelmi tájékoztatóját.
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!
-
Az iMunka.hu alkalmazásával a munkakeresés miért hasznos?
Naponta új állásajánlatok A munkák széles skálájából választhat: Célunk, hogy a lehető legszélesebb választékot kínáljuk Értesítés e-mailben az új ajánlatokról Legyen az első, aki válaszol az új állásajánlatokra Összes állásajánlat egy helyen (munkaadók, ügynökségek és egyéb portálok ajánlatai) Az álláskeresők számára minden szolgáltatás ingyenes Segítünk új állást találni