💡 Ajánlom: Nézze meg a hasonló állásajánlatokat is, amelyek közül biztosan talál megfelelőt.
Belföldi értékesítést támogató munkatárs
Az UTT Europe Kft. egy 150 fős magyar tulajdonú ruházati disztribútor vállalat, mely meghatározó szerepet tölt be az európai és balkáni promóciós, marketing illetve munkaruházat nagykereskedelmi piacán.
Vállalatunk értékesítési osztályára az alábbi feladatok ellátására keresünk egy olyan agilis munkatársat, aki nem tart az ügyfelekkel történő folyamatos kommunikációtól és szívesen látja el munkáját irodai környezetben is.
,
- aktívan részt vehetsz és támogathatod az értékesítési csapat munkáját, hozzájárulva sikereinkhez;
- elláthatod az értékesítési osztály általános adminisztrációs feladatait, ami nélkülözhetetlen a zökkenőmentes működéshez;
- teljes körű ügyintézést végezhetsz a rendelésekkel és regisztrációkkal kapcsolatban, biztosítva ügyfeleink elégedettségét;
- kezelheted az ügyfelek problémáit (visszáru és reklamációs kérdések) a vállalati szabályzat alapján, hozzájárulva a magas szintű ügyfélszolgálathoz;
- segítheted az ügyfeleket az ÁSZF-el kapcsolatos kérdésekben, így támogatva őket a sikeres vásárlási folyamatban;
- termékekkel kapcsolatos tanácsokat adhatsz az ügyfelek részére, segítve őket a legjobb döntések meghozatalában;
- áruforgalomhoz és webáruházhoz kapcsolódó feladatokban részt vehetsz, és folyamatos kapcsolatot tarthatsz a társosztályokkal, elősegítve a hatékony együttműködést;
- az értékesítő kollégák közreműködésével ajánlatokat készíthetsz és küldhetsz az ügyfelek részére, illetve nyomon követheted az ezzel kapcsolatos folyamatokat, növelve a sikeres üzletkötések számát;
- ár változással kapcsolatos adminisztratív feladatokat láthatsz el az értékesítő kollégákkal együttműködve, segítve az árképzés precizitását;
- eseti jelleggel fuvarokkal kapcsolatos kérdéseket egyeztethetsz a logisztikai csapattal, biztosítva a zavartalan szállítást.
- legalább 1-3 év releváns tapasztalattal rendelkezel asszisztensi és/vagy ügyfélszolgálati területen;
- magabiztosan kezeled a Word és Excel programokat, haladó szinten;
- nyitott vagy a vállalati belső irányítási rendszer munkakörhöz kapcsolódó moduljainak elsajátítására;
- kiváló kommunikációs és problémamegoldó képességgel rendelkezel;
- munkavégzésed precíz, pontos;
- megoldásorientált szemlélettel bírsz;
- ügyfélorientáltság jellemez;
- rugalmas, proaktív és lojális személyiség vagy.
- Angol nyelv kommunikációs szintű ismeretekkel rendelkezel.
- Van hasonló területen szerzett munkatapasztalatod.
- Jártas vagy Outlook, PowePoint Access használatában.
- Rendelkezel B kategóriás vezetői engedéllyel és vezetési tapasztalatokkal.
- Szakmai fejlődés: minden szakmai támogatást megadunk, hogy kiteljesedhess. Széleskörű fejlődési és tanulási lehetőségeket kínálunk.
- Versenyképes bérezés: a pozíciódhoz illeszkedő versenyképes fizetést biztosítunk.
- Cafeteria juttatások: próbaidő után havi 37. 500 Ft cafeteria juttatást biztosítunk SZÉP kártyára.
- Költségtámogatás: támogatjuk a bejárás költségeit, hogy könnyebben eljuthass munkahelyedre.
- Stabilitás és támogatás: Egy stabil, folyamatosan fejlődő vállalatnál dolgozhatsz, ahol segítőkész vezetők várják a csapat legújabb lelkes tagját.
- Home office lehetőség: havi két nap otthoni munkavégzési lehetőséget biztosítunk.
- Modern eszközök: a munkavégzéshez szükséges modern eszközöket biztosítjuk számodra.
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!
-
Az iMunka.hu alkalmazásával a munkakeresés miért hasznos?
Naponta új állásajánlatok A munkák széles skálájából választhat: Célunk, hogy a lehető legszélesebb választékot kínáljuk Értesítés e-mailben az új ajánlatokról Legyen az első, aki válaszol az új állásajánlatokra Összes állásajánlat egy helyen (munkaadók, ügynökségek és egyéb portálok ajánlatai) Az álláskeresők számára minden szolgáltatás ingyenes Segítünk új állást találni