Bérszámfejtő - munkaügyi ügyintéző
Az INVIAIR Kft. célja, hogy eredményes működéssel, kiemelkedő minőségi szolgáltatásaival a piacon rangos szerepet töltsön be. Elismert nagy és világszínvonalú hűtő és fűtő berendezések forgalmazásával foglalkozunk. A legújabb kivitelezési technológiákkal dolgozunk, amelyek lehetővé teszik az Ügyfelek teljes körű kifogástalan kiszolgálását.
Üzleti tevékenységünk épületgépészet, fűtési és hűtési rendszerek üzemeltetésén kívül a hűtés- és klímatechnikai szakma minden területére kiterjed, a komplex légtechnikai rendszerek tervezésétől kezdve, a klímaberendezések szállításáig, telepítéséig, karbantartásáig, garanciális és garanciaidőn túli hibajavításáig. Számos referenciával rendelkezünk épületgépészeti szerelés, épületek üzemeltetése, mérnöki tevékenység, műszaki tanácsadás, műszaki vizsgálat, elemzés, villany, víz, gáz, fűtés tervezése, kivitelezése, területen egyaránt.
- KKV teljeskörű munkaügyi, bérszámfejtési feladatai (70 fő)
- munkavállalók be-, illetve kiléptetése, bérszámfejtés, munkaügyi ügyintézés;
- munkaszerződések, személyi és munkaügyi dokumentumok, nyilvántartások naprakész vezetése;
- a munkaidő nyilvántartás vezetése (munkaidő, távollét, túlóra), szabadságok nyilvántartása, kimutatások készítése
- havi és egyéb bevallások, kimutatások, adatszolgáltatások készítése
- álláshirdetések kezelése
- kötelező üzemorvosi vizsgálatok, továbbképzések nyilvántartása, szervezése;
- szerviztechnikusok elszámoltatása (munkaidő, készpénzmozgások)
- oktatás megszervezése (munka, tűzvédelmi, ADR), kapcsolattartás a munkavédelmi képviselővel
- kapcsolattartás a munkavállalókkal, műszaki vezetővel, hatóságokkal, beszámolás az ügyvezetés részére.
- egyéb, a vállalkozás működésével kapcsolatos nyilvántartások kezelése kapcsolattartás a szervizes kollégákkal
- együttműködés az asszisztenssel az alábbi feladatok elvégzésében:
- munkaruhák és munkavédelmi eszközök nyilvántartása szükség szerinti bevizsgálás megszervezése;
- a vállalkozás eszközeivel (telefon, gépkocsi, biztosítás) kapcsolatos nyilvántartások vezetése, összetett adminisztratív feladatok
- cégautókkal kapcsolatos nyilvántartások kezelése
- munkavégzéshez kapcsolódó folyamatok ügyintézése
- kiküldetés rendelvények, útnyilvántartás kezelése
- egyéb, vállalkozási folyamatokban való közreműködés (pl. munkavédelmi terület, munkafolyamatok szabályzatainak kezelése, hulladékkal kapcsolatos adatszolgáltatás)
- minimum középfokú szakirányú, bérszámfejtési és/vagy TB ügyintézői végzettség,
- releváns 3-5 év hasonló munkakörben szerzett tapasztalat
- MS Office felhasználói szintű ismerete, biztos excel tudás
- önálló, precíz, pontos munkavégzés
- RoadRecord program ismerete
- RLB bérszámfejtő program ismerete
- hasonló méretű vállalkozásban szerzett tapasztalat
- versenyképes bérezés;
- modern munkakörülmények;
- céges mobiltelefon
- határozatlan idejű, teljes munkaidős munkaviszony;
- hosszú távú, stabil munkalehetőség
- SZÉP kártya juttatás
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!
-
Az iMunka.hu alkalmazásával a munkakeresés miért hasznos?
Naponta új állásajánlatok A munkák széles skálájából választhat: Célunk, hogy a lehető legszélesebb választékot kínáljuk Értesítés e-mailben az új ajánlatokról Legyen az első, aki válaszol az új állásajánlatokra Összes állásajánlat egy helyen (munkaadók, ügynökségek és egyéb portálok ajánlatai) Az álláskeresők számára minden szolgáltatás ingyenes Segítünk új állást találni