
Beszerzési asszisztens
Partnerünk, egy multinacionális szolgáltató vállalat, Beszerzési Asszisztenst keres beszerzési műveletek támogatására. Az ideális jelölt erős adminisztratív tapasztalattal, kiváló kommunikációs készségekkel és önálló munkavégzésre való képességgel rendelkezik. Beszerzési tapasztalat előnyt jelent, de nem feltétel.
PO rendszer kezelése, fejlesztések támogatása, kulcsfelhasználói szerepkör betöltése
Szerződéskezelés: dokumentáció, jóváhagyások, postázás intézése
Napi kapcsolattartás beszállítókkal, árajánlatok bekérése, új beszállítók beléptetése
Tenderanyagok előkészítése és tender folyamat támogatása
Számlázási problémák egyeztetése, új cikkszámok és tételek bevezetése
Szerződések előkészítése sablonok alapján, partnerbeállítások dokumentálása
Proaktív kapcsolattartás belső kollégákkal és beszállítókkal írásban és telefonon Elvárások / Requirements
2-4 év adminisztratív vagy beszerzési területen szerzett tapasztalat
Középfokú angol nyelvtudás írásban és szóban
Erős MS Office ismeretek, különösen Excel
Szerződéskezelési vagy projektmenedzsment tapasztalat előnyt jelent
Önállóság, proaktivitás és rugalmasság
Pénzügyi, logisztikai vagy kapcsolódó végzettség előnyt jelent Amit nyújtunk / Benefits Munkavégzés helye: Budapest Munkarend: Teljes munkaidős, hosszú távú lehetőség Tapasztalat: Elsősorban adminisztratív asszisztencia, beszerzési tapasztalat előny Amit kínálunk: Versenyképes fizetés, fejlődési lehetőségek, támogató csapat
-
Részletes információk az állásajánlatról
Vállalat: Randstad Hungary Kft. Hely: Budapest Munkaviszony: Teljes munkaidős Hozzáadva: 27. 2. 2025
Aktív álláslehetőségek
4 az adott állásajánlatot megtekintett személyek száma: