BESZERZÉSI ASSZISZTENS
Főbb feladatok: Beszerzési folyamatok teljes körű nyomon követése, adminisztrációja Kapcsolattartásban való részvétel a külföldi és belföldi beszállító partnereikkel Beszerzési rendelések és szerződések előkészítése Új beszállítók felkutatása, versenyeztetése, szerződéses feltételek egyeztetése Készletkarbantartás, készletoptimalizálás Kapcsolattartás, egyeztetés a társosztályokkal (értékesítés, logisztika, pénzügy) Az állás betöltéséhez szükséges: Középfokú végzettség Legalább 1-2 év beszerzési, logisztikai vagy adminisztratív területen szerzett tapasztalat Aktív középfokú angol nyelvtudás szóban és írásban egyaránt Office programok felhasználói szintű ismerete Kiváló kommunikációs készség, gyors kapcsolatteremtési képesség Terhelhetőség, kezdeményezőkészség Előnyt jelent: SAP ismerete Amit kínálnak: Pozícióhoz illeszkedő jövedelem Szakmai kihívás, fejlődési lehetősége Stabil, hosszútávú munkahely Modern irodai környezet Lojális, összetartó csapat Munkavégzés pontos helye: Debrecen Amennyiben az álláslehetőségünk felkeltette érdeklődésed, küldd el számunkra lehetőleg fényképes önéletrajzod az alábbi „JELENTKEZÉS” gombra kattintva!
A jelentkezéssel elfogadod a Beck and Partners Kft. adatvédelmi tájékoztatóját.
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!
-
Az iMunka.hu alkalmazásával a munkakeresés miért hasznos?
Naponta új állásajánlatok A munkák széles skálájából választhat: Célunk, hogy a lehető legszélesebb választékot kínáljuk Értesítés e-mailben az új ajánlatokról Legyen az első, aki válaszol az új állásajánlatokra Összes állásajánlat egy helyen (munkaadók, ügynökségek és egyéb portálok ajánlatai) Az álláskeresők számára minden szolgáltatás ingyenes Segítünk új állást találni