Beszerzési és Operációs Koordinátor
A Bellio Groupnál a missziónk, hogy egyetlen partnerként segítsük vállalati partnereinket minden igényükben, legyen szó reklámajándékokról, irodai ellátásról vagy céges ajándékcsomagokról. A prémium minőséget és a személyre szabott megoldásokat képviseljük. Még nem vagyunk óriások, de hatalmasokat lépünk – nálunk számít a csapatmunka, az ötletek és a lendület. Ha szereted, ha egy munka nem egyhangú Excel-bűvészkedés, hanem valódi kihívás, akkor nálunk a helyed!
,- Beszerzések menedzselése – Ajándékcsomagokhoz és irodaellátáshoz kapcsolódó termékek rendelése, beszállítói kapcsolattartás és ártárgyalás.
- Rendelések kezelése – Amit a sales lezongorázott, azt neked kell megvalósítani. Pontosság és hatékonyság = ügyfélmosoly!
- EPR és CRM rendszer napi használata – Tudod, mit jelent? Szuper! Ha nem, megtanítjuk!
- Termékkör fejlesztése – Új ötletek, jobb termékek, hatékonyabb beszerzések – számítunk rád!
- Rendszeres beszállítói értékelés – Ki szállít időben, ki hozza a minőséget, kivel kell újratárgyalni? A döntések a te kezedben lesznek!
- Árajánlatok készítése – Beszerzési igények alapján összeállított ajánlatok készítése ügyfelek és partnerek számára. í
- Pörgős, precíz és proaktív hozzáállás – nálunk nincs „majd valaki megcsinálja”, nálunk te vagy a kulcsfigura!
- Precíz és strukturált munkavégzés – nálunk fontos, hogy minden a helyén legyen.
- Jó szervezőkészség – egyszerre több dolgot is kézben kell tartanod, és ezt átláthatóan kell kezelned.
- Kiváló kapcsolattartási és tárgyalási készség – beszállítókkal kell kommunikálnod, árat egyeztetni, megállapodni.
- Magabiztos számítógépes ismeretek – Excel, e-mailek, beszerzési és CRM rendszerek használata nem okozhat gondot.
- Megbízhatóság és önállóság – nincs állandó mikromenedzsment, ezért fontos, hogy magadtól is tudd, mit kell csinálni.
- Releváns tapasztalat – nem kell 10 év tapasztalat, de fontos, hogy ne most találkozz először hasonló feladatokkal.
- Tharanis vagy hasonló EPR rendszer ismerete – ha használtad már, az nagy plusz!
- MiniCRM vagy hasonló CRM rendszer ismerete ismerete - előny, ha nem most találkozol először ilyennel.
- Ajándékcsomagokkal vagy irodaellátással kapcsolatos operatív vagy beszerzési tapasztalat – ha volt már dolgod ilyesmivel, gyorsabban fogsz beilleszkedni.
- Tárgyalási rutin – ha nem jössz zavarba egy beszállítói egyeztetésnél, nagyot nyersz nálunk!
- Korrekt fizetés – nem milliárdok, de korrekt!
- Lendületes fejlődési lehetőség – ha van jó ötleted, nálunk garantáltan nem csak egy fiókban landol!
- Bónuszok – Teljesítményalapú extra juttatások, mert értékeljük a munkád!
- Fiatalos, támogató csapat – He szereted, hogy egy pörgős és közvetlen csapat vesz körül, akikkel együtt építjük a sikert, akkor nálunk a helyed!
- Emberközpontú csapat – nem csak egy név leszel egy Excel-táblázatban.
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!
-
Az iMunka.hu alkalmazásával a munkakeresés miért hasznos?
Naponta új állásajánlatok A munkák széles skálájából választhat: Célunk, hogy a lehető legszélesebb választékot kínáljuk Értesítés e-mailben az új ajánlatokról Legyen az első, aki válaszol az új állásajánlatokra Összes állásajánlat egy helyen (munkaadók, ügynökségek és egyéb portálok ajánlatai) Az álláskeresők számára minden szolgáltatás ingyenes Segítünk új állást találni