Bolti eladó / Boltvezető
Főbb feladatok:
- A bolt mindennapi működésének megszervezése és ellenőrzése, valamint az ehhez kapcsolódó adminisztratív feladatok ellátása, beleértve a pénzkezelést is
- Az üzlet működésének irányítása a jogszabályoknak és vállalati előírásoknak megfelelően.
- Az üzlethez szükséges eszközök és anyagok beszerzése, az árukészlet biztosítása és az üzlet tisztaságának ellenőrzése
- A kínálat kialakítása, bevételi előrejelzések készítése, bolti marketingkommunikáció kezelése, valamint az új termékek kihelyezésének javaslata
- A vásárlók magas színvonalú kiszolgálása, beleértve a beérkező telefonhívások, e-mailek kezelését és vásárlói panaszok kezelését
- Bolti események megszervezése és levezetése, leltári folyamat irányítása, valamint a selejt termékek visszavétele és kezelése
A munkakör betöltéséhez szükséges követelmények:
- Középfokú szakirányú végzettség
- Kereskedői véna, tulajdonosi szemlélet
- Alapvető informatikai ismeretek
- Kiváló szervezési és problémamegoldó készség,
- Ügyfélorientált gondolkodásmód
- Rugalmas, gyors és hatékony munkavégzés
Állás betöltéséhez előnyt jelent:
- Agrár, iparcikk területen szerzett tapasztalat
- Mórahalmi lakhely
- „B” kategóriás jogosítvány
- Kiváló kommunikációs képesség írásban és szóban egyaránt
- Pontosság, precizitás
Amit kínálunk:
- Versenyképes jövedelem
- Lendületes munkatempó
- Családias munkahelyi légkör
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!
-
Az iMunka.hu alkalmazásával a munkakeresés miért hasznos?
Naponta új állásajánlatok A munkák széles skálájából választhat: Célunk, hogy a lehető legszélesebb választékot kínáljuk Értesítés e-mailben az új ajánlatokról Legyen az első, aki válaszol az új állásajánlatokra Összes állásajánlat egy helyen (munkaadók, ügynökségek és egyéb portálok ajánlatai) Az álláskeresők számára minden szolgáltatás ingyenes Segítünk új állást találni