Call Center operátor
A Generali Biztosító Zrt. meghatározó piaci szereplő hazánkban, évek óta stabil piaci részesedéssel. A szervezetben dolgozók elszánt csapatként támogatják munkájukkal a Generali Biztosító gazdasági tevékenységét, eredményességét.
Feladatok:
Élet és nem életbiztosítási termékek telefonon történő értékesítése
Minősített leadek generálása telefonon, ügyféllel időpont egyeztetése, a lead előmelegítése
Call center supervisor/vezető utasításainak betartása
Tervszámok (minőségi és mennyiségi mutatók) teljesítése
Felmerülő problémák kezelése, továbbítása
Panaszok kezelése
Elvárások:
Minimum közgazdasági szakközépiskolai érettségi bizonyítvány vagy érettségivel és érvényes BOI vézettség
Felhasználói szintű Microsoft Office ismeretek
Jó kommunikációs képesség
Precíz, lelkiismeretes pályázók jelentkezését várjuk
Előnyt jelent:
Heti 40 óra vállalása
Call centerben és/vagy ügyfélszolgálaton szerzett tapasztalat
Kérjük, hogy szíveskedjen kitölteni a lenti űrlapot és kattintson a "jelentkezem" gombra! Ha már regisztrált az oldalon, kérjük, hogy jelentkezzen be és ellenőrizze, hogy a megadott adatai és a feltöltött önéletrajza aktuális-e. Ha kérdése lenne, keressen minket bizalommal a miskolc@humancentrum. hu email címen!
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!
-
Az iMunka.hu alkalmazásával a munkakeresés miért hasznos?
Naponta új állásajánlatok A munkák széles skálájából választhat: Célunk, hogy a lehető legszélesebb választékot kínáljuk Értesítés e-mailben az új ajánlatokról Legyen az első, aki válaszol az új állásajánlatokra Összes állásajánlat egy helyen (munkaadók, ügynökségek és egyéb portálok ajánlatai) Az álláskeresők számára minden szolgáltatás ingyenes Segítünk új állást találni