
Contact Center gyakornok
Az UniCredit Bank Magyarországon kedvező feltételek mellett kínál átfogó, rugalmas pénzügyi termékeket és szolgáltatásokat magánszemélyeknek, kis- és középvállalkozásoknak és nagyvállalatoknak egyaránt.
Feladatok:
Bejövő hívások kezelése, telefonon érdeklődő ügyfelek igényeinek kiszolgálása
Információ szolgáltatása telefonon keresztül a bank termékeiről és szolgáltatásairól
Számlához és Bankkártyához kapcsolódó ügyfélmegbízások, tranzakciók lebonyolítása telefonon keresztül
Ügyfelek segítése a digitális banki termékek, szolgáltatások megismerésében, használatában
Elvárások:
Nappali tagozatos aktív vagy passzív hallgatói jogviszony
Kiváló írásbeli és szóbeli fogalmazási képesség
Középszintű angol nyelvtudás
Excel magabiztos használata
Előnyt jelent:
Kérlek töltsd ki a lenti rövid űrlapot, majd kattints a "Jelentkezem" gombra. Keresni fogunk a megadott elérhetőségeiden.
- Részletes információk az állásajánlatról
Vállalat: Mind-Diák Szövetkezet Hely: Budapest Munkaviszony: Szakmai gyakorlat, diákmunka Hozzáadva: 24. 4. 2025
Aktív álláslehetőségek
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!