Contact center munkatárs - Diákmunka, Szeged
Nemzetközi partnerünk Magyarországon a negyedik legnagyobb vállalatcsoport, több, mint 18 ezer főt foglalkoztat, működése a teljes hazai energiarendszert lefedi. Legfontosabb erényeik az ügyfélközpontúság és elkötelezettség.
Ha tudsz azonosulni a cég értékrendjével, szeretnél szakmailag fejlődni, megbízható vagy és precízen dolgozol, valamint éppen most keresel egy remek állást, akkor jó helyen jársz!,
- Rád bízzák, a hibacím és E-mobiliti hívásfogadását.
- Segédkezel az egyéb a Contact centerben előforduló háttértevékenységek ellátásában.
- Aktívan részt veszel az adminisztrációs folyamatokban.
- Rendelkezz nappali tagozatos felsőoktatási tanulói jogviszonnyal.
- Ha esetleg passzív féléven vagy, de még nem töltötted be a 25. életéved, szintén jelentkezhetsz.
- Hetente minimum 30 órát tudj vállalni, rugalmas munkarendben.
- Szükséged lesz alap felhasználó szintű MS Office ismereteidre.
- Legyél precíz, nyitott csapatjátékos.
- Ha magasabb óraszámot tudsz vállalni.
#25 év alatt bruttó = nettó
#fejlődési lehetőség
-
Az iMunka.hu alkalmazásával a munkakeresés miért hasznos?
Naponta új állásajánlatok A munkák széles skálájából választhat: Célunk, hogy a lehető legszélesebb választékot kínáljuk Értesítés e-mailben az új ajánlatokról Legyen az első, aki válaszol az új állásajánlatokra Összes állásajánlat egy helyen (munkaadók, ügynökségek és egyéb portálok ajánlatai) Az álláskeresők számára minden szolgáltatás ingyenes Segítünk új állást találni