Contract Administration & Billing Specialist (Swedish or Danish Speaking) NEW SSC
We are looking for a Contract Administration & Billing Specialist with Swedish or Danish language for a brand-new American SSC in the heart of Budapest. The role involves managing all aspects of invoicing, customer data maintenance, and contract administration.
Main responsibilities:
Invoice processing (generating invoices, managing invoicing systems)
Customer data management
Serving as the second-level point of contact for escalated customer billing inquiries and complaints
Analysing and resolving complex billing issues
Maintaining organized and comprehensive records of invoicing activities
Preparing and presenting regular reports on billing activities
Identifying opportunities for streamlining invoicing processes and recommend improvements
Assisting in month-end and year-end financial close processes
Contract administration
Required skills:
University degree
0, 5–2 years of experience in contract management, invoicing, or a related administrative role
ERP system knowledge
Strong attention to detail
Proficiency in English and intermediate language skills in Swedish or Danish
Adaptability
Customer-focused mindset
What our partner can offer to you:
Flexible working conditions, 2 days home office opportunity
Office in the heart of Budapest
Collaborative and inclusive work environment
You can build new processes from scratch and participate in the formation and shape of a new business service centre
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!
-
Az iMunka.hu alkalmazásával a munkakeresés miért hasznos?
Naponta új állásajánlatok A munkák széles skálájából választhat: Célunk, hogy a lehető legszélesebb választékot kínáljuk Értesítés e-mailben az új ajánlatokról Legyen az első, aki válaszol az új állásajánlatokra Összes állásajánlat egy helyen (munkaadók, ügynökségek és egyéb portálok ajánlatai) Az álláskeresők számára minden szolgáltatás ingyenes Segítünk új állást találni