Családtámogatási ügyfélszolgálati referens
A Magyar Államkincstár közel hatezer főt foglalkoztató központi költségvetési szerv, több mint 25 éve kezdte meg a működését és a közigazgatás kiemelt szereplőjeként rendkívül szerteágazó, lényegében minden magyar embert érintő tevékenységet folytat. A Kincstár megbízható közintézmény és biztos, stabil munkahely.
Akarsz az ország egyik legnagyobb munkáltatójánál dolgozni? Jelentkezz, és legyél Te az új Családtámogatási ügyfélszolgálati referens kollégánk!
Szervezeti egység: Családtámogatási és Egészségbiztosítási Főosztálya
Munkavégzés helye: Magyar Államkincstár Családtámogatási és Egészségbiztosítási Főosztály, Központi Ügyfélszolgálati Osztály 3300 Eger, Telekessy út 2.
Szerződés típusa: határozatlan/határozott idejű kormányzati szolgálati jogviszony. A határozott idejű foglalkoztatás előreláthatólag 2027. június 13-ig, legfeljebb a tartós távollét megszűnéséig tart.
Napi munkaidő: teljes munkaidőben.
Próbaidő: 6 hónap.
,- Telefonos, elektronikus és írásbeli ügyintézés, valamint tájékoztatás nyújtása a családtámogatási-, szociális-, fogyatékossági ellátások, energiatámogatás, valamint általános tájékoztatás nyújtása otthonfelújítás szakterületen.
- Tájékoztatás az eljárási szabályokról, az ügyfél jogairól és kötelezettségeiről, ezek elmulasztásának következményeiről, valamint segítségnyújtás az eljárás megindításában, felvilágosítás a szükséges dokumentumokról és azok kitöltéséről.
- „Tudásbázis” (központi információs adatbázis) folyamatos figyelemmel kísérése.
- Feladatköri feladatok dokumentálása, adminisztrálása az ügyrendben, és eljárásrendben foglaltak, valamint a vonatkozó szabályzatok figyelembevételével.
- Magyar állampolgárság.
- Cselekvőképesség.
- Büntetlen előélet.
- Egyetemi vagy főiskolai végzettség, ezen belül elsődlegesen gazdaságtudományi vagy államtudományi vagy bölcsészettudományi vagy jogi (pl. személyügyi, munkaügyi és szociális igazgatási szakember, társadalombiztosítási szakképzettség) képzési területen szerzett szakképzettség vagy jogász szakképzettség vagy egyetemi vagy főiskolai végzettség és felsőfokú/középfokú pénzügyi, számviteli, munkaügyi, társadalombiztosítási, személyügyi szakképesítés vagy érettségi végzettség és egészségügyi, közgazdasági szakképesítés, vagy OKJ szerint társadalombiztosítási, pénzügyi, munkaügyi, személyügyi, informatikai, számítástechnikai szakképesítés.
- Legalább 1-3 év közigazgatási területen szerzett szakmai tapasztalat.
- Vagyonnyilatkozat-tételi eljárás lefolytatása.
- Számítógépes felhasználó szintű gyakorlati ismeret (MS Office).
- Pályázat nyertesének speciális erkölcsi bizonyítvány.
- A pályázó nem áll újraalkalmazási korlátozás hatálya alatt (Kit. 117. § (6), (8) bekezdése, vagy a 166. § (4) bekezdése, illetve a Kttv. 60. § (1) bekezdés i) pontja szerint).
- TÉBA ügyviteli informatikai rendszer használata.
- Hasonló munkakörben szerzett tapasztalat.
- Családtámogatási területen szerzett tapasztalat.
- Jó kommunikációs készség.
- Kiemelkedő szóbeli és írásbeli kifejezőkészség.
- Kiemelkedő munkaterhelés esetén is precíz munkavégzés.
- Cafeteria.
- Munkába járás támogatása.
- Egészségügyi szűrővizsgálat lehetősége.
- Képzés/továbbképzési lehetőség.
- Juttatások (családalapítási, gyermeknevelési, iskolakezdési támogatás), gyermekprogramok (mikulás, gyermeknap, tábor stb. ).
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!
-
Az iMunka.hu alkalmazásával a munkakeresés miért hasznos?
Naponta új állásajánlatok A munkák széles skálájából választhat: Célunk, hogy a lehető legszélesebb választékot kínáljuk Értesítés e-mailben az új ajánlatokról Legyen az első, aki válaszol az új állásajánlatokra Összes állásajánlat egy helyen (munkaadók, ügynökségek és egyéb portálok ajánlatai) Az álláskeresők számára minden szolgáltatás ingyenes Segítünk új állást találni