
CS&Q Customer complaint handling and quality assurance intern
A Schneider Electric a világ egyik vezető vállalata a villamosipar területén. Termékeikkel és rendszereikkel az energiamenedzsment és villamosenergia-elosztás, az ipari folyamatok irányítástechnikája és automatizálása, az épületautomatizálás és biztonság, a kritikus energiaellátás és hűtés, az installációs rendszerek és vezérlés területén nyújtanak megoldásokat.
Feladatok:
Szállítási ügyfélpanaszok elemzése, feldolgozása, kezelése
Szükség esetén támogatás nyújtása, akár országos szinten is, más részlegek bevonásával
A visszatérő és súlyos ügyfélproblémák azonosítása, elkülönítése, a kiváltó okok elemzése, kijavítása és megelőzése
Aktív kommunikáció más részlegekkel a probléma kezelése és megoldása érdekében
A jogi követelményeknek és a belső utasításoknak való megfelelés folyamatos ellenőrzése
A felelősségi körébe tartozó terület eredményeinek fenntartása és fejlesztése a területhez kapcsolódó mérőszámok elemzése és értékelése alapján
Alapvető minőségügyi technikák alkalmazása - G8D, 5W2H, gyökeres okok elemzése
Különböző projektekben való részvétel az ügyfélszolgálat és az elégedettség növelése érdekében
Elvárások:
Aktív vagy passzív nappali tagozatos jogviszony legalább még 1 évig
Folyékony angol nyelvtudás
Magabiztos szintű MS Office ismeret (Excel, Outlook, PowerPoint)
Jó kommunikációs készségek
Előnyt jelent:
Heti 40 óra vállalása
Logisztikai vagy mérnöki területen folytatott tanulmányok
ERP rendszer ismerete
Töltsd ki a lenti űrlapot! Jelöld a profilodban a "Munkaidő" alatt, hogy mikor tudsz dolgozni. Ha kérdésed lenne, keress a megadott e-mail címemen.
- Részletes információk az állásajánlatról
Vállalat: Mind-Diák Szövetkezet Hely: Szigetszentmiklós
Pest megye, SzigetszentmiklósMunkaviszony: Szakmai gyakorlat, diákmunka Hozzáadva: 11. 4. 2025
Aktív álláslehetőségek
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!