Customer/account specialist @ BizalmiKör Kft.
Kiemelten fontos pozíció ez, hiszen rajtad is múlik, hogy Klubtagjaink mennyire elégedettek, és hogy mennyire érzik jól magukat! Te vagy a hang a telefonban, aki minden beérkező kérdést, kérést kezel, és Te vagy az, aki fogadod a vendégeket a rendezvényeinken. Nem callcenter munka, igazi ügyfélkapcsolati felelős munkakör.
Az egyik legelismertebb munkakör nálunk, hiszen Account kollégáink elsőszámú vezetőkből álló, több mint 750 fős Klubunk meglévő tagjaival építik és ápolják a kapcsolatot. Változatos munkakör, kizárólag cégvezetők Klubéletének támogatására.
- Ezért fontos, hogy kedves, ügyfélközpontú kommunikációd és problémamegoldó hozzáállásod legyen.
- Ügyfélelégedettségünk okán nálunk a "reklamáció" ismeretlen fogalom, és ezért nagyon sokat teszünk.
- Ügyfélkezelésben, ügyfélszolgálaton szerzett 3-5 éves releváns tapasztalat.
- MS Office, Drive alkalmazások készségszintű használata.
- Kiváló kommunikációs képesség szóban és írásban.
- Belső igény precíz adminisztráció vezetésére, csak így tudjuk pontosan követni az ügyféligényeket.
- Gyors helyzetfelismerés és proaktív hozzáállás.
- Csapatjátékos szemléletmód, mert nálunk nem csak a Klubtagok kiemelkedőek, de legendásan összetartó közösség a csapatunk is.
Kiemelten fontos pozíció ez, hiszen rajtad is múlik, hogy Klubtagjaink mennyire elégedettek, és hogy mennyire érzik jól magukat! Te vagy a hang a telefonban, aki minden beérkező kérdést, kérést kezel, és Te vagy az, aki fogadod a vendégeket a rendezvényeinken. Nem callcenter munka, igazi ügyfélkapcsolati felelős munkakör.
, [Kapcsolattartás és kapcsolat ápolása meglévő Klubtagjainkkal. , Klubtagok szolgáltatásainkkal kapcsolatos kérdéseinek a megválaszolása (szerződés, esemény belépők/jegyek, szolgáltatási csomagok kapcsán). , Ügyféligények felmérése és monitorozása: Minden Klubtagunkra kiemelt figyelmet fordítunk!, Rendezvény bejelentkeztetések nyomon követése. Rendezvényeink applikációban való bejelentkezéstől Klubtagi visszajelzésig való kezelése, részvételi, elégedettségi adatok kezelése, validálása. , Minőségellenőrző hívások kezdeményezése. , Aktív részvétel rendezvényeinken. (Munkaidőben), Meetingeken való részvétel, ahol az ügyfelekkel való témák kapcsán képviselni tudod a szolgáltatásaink minőségének kérdéseit és fejlesztési lehetőségeit. ] Requirements: MS Office, CRM, Drive, MiniCRM Additionally: utazási hozzájárulás, éves bónusz, Free coffee, Shower, Free snacks, In-house trainings, Modern office.A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!
-
Az iMunka.hu alkalmazásával a munkakeresés miért hasznos?
Naponta új állásajánlatok A munkák széles skálájából választhat: Célunk, hogy a lehető legszélesebb választékot kínáljuk Értesítés e-mailben az új ajánlatokról Legyen az első, aki válaszol az új állásajánlatokra Összes állásajánlat egy helyen (munkaadók, ügynökségek és egyéb portálok ajánlatai) Az álláskeresők számára minden szolgáltatás ingyenes Segítünk új állást találni