Customer Quality Engineer
Pozíció leírása:
Preparation, coordination, wrap-up and leading of customer audits / technical visits
For key accounts, organizing and leading preparation meetings
Follow up of customer audit findings, preparing CAPA plans
Follow up of CAPA’s internally, ensure proper communication with relevant departments
Active communication with customers for clarifications regarding information received for customer claims Review of batch records, evaluation of data Active participation in Root Cause Analysis and coordinating of involvement of relevant departments
Coordination and documentation of clarifications with other intern departments, prepare comprehensive official complaint answers mostly in English to customers
Participation on follow up calls with customers if required
Management of samples as of customer claims (reception of samples, identification of samples, storage of samples, archiving of samples, and in case of need to send professionally samples for external investigation)
CRM data management, and monthly update
Amit kínálunk:
Multinational atmosphere
Competitive salary
Bonus twice a year
Flexible work schedule
Home office opportunity
Excellent commuting support
Elvárások:
Requires Egineering or Technical Degree (preferred MSc)
Quality experience in a manufacturing environment, preferred min. 3 years, but not precondition
Fluent, high-level English language skill
Root cause analysis methods: 5Why, Ishikawa
MS office knowledge
-
Az iMunka.hu alkalmazásával a munkakeresés miért hasznos?
Naponta új állásajánlatok A munkák széles skálájából választhat: Célunk, hogy a lehető legszélesebb választékot kínáljuk Értesítés e-mailben az új ajánlatokról Legyen az első, aki válaszol az új állásajánlatokra Összes állásajánlat egy helyen (munkaadók, ügynökségek és egyéb portálok ajánlatai) Az álláskeresők számára minden szolgáltatás ingyenes Segítünk új állást találni