Customer Service Coordinator
Our partner is a global market leader that offers high-quality service in the field of facility management. Their operational unit provides complex service solutions and works closely with customers regarding technical maintenance and troubleshooting.
Our partner highly values in-person collaboration, so regular office presence is important for this role. (Location: IV. district)
comprehensive support of serivce process
preparation and registration of contracts,
handling incoming e-mails, phone calls,
handling customer complaints,
preparation of statements and reports,
up-to-date recording of data. Elvárások / Requirements
minimum secondary education, but higher education is an advantage,
active intermediate English language skills, spoken and written,
confident computer skills (Excel, Word); SAP is an advantage,
1-2 years of customer service experience, preferably in the service area,
independent work, good problem-solving skills, accuracy Amit nyújtunk / Benefits
competitive salary and cafeteria benefits,
health insurance and annual bonus option,
an excellent, supportive team in a family environment at an international company,
professional development opportunites,
consistent working hours: 7:30 a. m. to 4:30 p. m
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!
-
Az iMunka.hu alkalmazásával a munkakeresés miért hasznos?
Naponta új állásajánlatok A munkák széles skálájából választhat: Célunk, hogy a lehető legszélesebb választékot kínáljuk Értesítés e-mailben az új ajánlatokról Legyen az első, aki válaszol az új állásajánlatokra Összes állásajánlat egy helyen (munkaadók, ügynökségek és egyéb portálok ajánlatai) Az álláskeresők számára minden szolgáltatás ingyenes Segítünk új állást találni