CUSTOMER SERVICE MANAGER
Feladatok: A szakmai csapat (7 fő) vezetése és feladatainak felügyelete, ellenőrzése Az ügyfelekkel való folyamatos, professzionális kapcsolattartás, új üzleti lehetőségek felismerése, üzletek megszerzése és megtartása a forgalom- és a profitnövelés érdekében Az ügyféligények felmérése, ügyfélkapcsolati rendszer szélesítése, meglévő kapcsolatok folyamatos ápolása Ajánlatok összeállítása, tárgyalások lebonyolítása, szerződéskötések és utánkövetés Riportok készítése, dokumentáció támogatása Az álláshoz tartozó elvárások: Felsőfokú szakirányú végzettség 3-5 éves releváns szakmai vezetői tapasztalat Aktív tárgyalóképes angol szakmai nyelvtudás Excel magas szintű ismerete továbbá MS Office Önálló felelősségvállalás és döntéshozatali képesség Eredményorientált munkavégzés Rendszerszemlélet Amit kínálnak: Versenyképes juttatási csomag Szakmai fejlődési lehetőség Hosszútávú stabil munkalehetőség Fiatalos, dinamikus csapat Munkavégzés pontos helye: Budapest, IV. kerület Amennyiben az álláslehetőségünk felkeltette érdeklődésed, küldd el számunkra magyar nyelvű önéletrajzod az alábbi „JELENTKEZÉS” gombra kattintva!
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!
-
Az iMunka.hu alkalmazásával a munkakeresés miért hasznos?
Naponta új állásajánlatok A munkák széles skálájából választhat: Célunk, hogy a lehető legszélesebb választékot kínáljuk Értesítés e-mailben az új ajánlatokról Legyen az első, aki válaszol az új állásajánlatokra Összes állásajánlat egy helyen (munkaadók, ügynökségek és egyéb portálok ajánlatai) Az álláskeresők számára minden szolgáltatás ingyenes Segítünk új állást találni