Customer Service Manager
Az RTL Magyarország 1997 óta a magyar médiapiac meghatározó szereplője; portfóliójába 12 lineáris csatorna (RTL, RTL KETTŐ, RTL HÁROM, RTL Gold, RTL Otthon, Cool, Film+, Sorozat+, Kölyökklub, Sorozatklub, Moziklub, Muzsika Tv), online magazin (RTL. hu), és visszanézhető, nem-lineáris szolgáltatások tartoznak (RTL+, RTL+ Active, RTL+ Light). Folyamatosan bővülő, új utakat és működési modelleket kereső vállalatként fontosnak tartjuk, hogy kollégáink nyitottak legyenek az innovációra és rugalmasan kezeljék a médiakörnyezet változásaival együtt járó kihívásokat.
Az RTL Magyarország a luxemburgi székhelyű RTL Group tagja. Lineáris tv csatornákkal, rádióállomásokkal, videós streaming szolgáltatásokkal, valamint tartalom előállítással és digitális tartalmi szolgáltatásokkal van jelen Európában. Az RTL Group a nemzetközi Bertelsmann médiavállalat egyik üzletágát képezi.
Stratégia és csapatmenedzsment
- Mentorálja és fejleszti az ügyfélszolgálati csapatot a magas teljesítmény és a szakmai fejlődés érdekében
- Támogatási stratégiák és folyamatok kidolgozása és végrehajtása az ügyfélélmény javítása érdekében, új módszerek és csatornák keresése és javaslata, proaktívan és reaktívan egyaránt
- Új digitális eszközökre vonatkozó követelmény-specifikációk kidolgozása az ügyfélélmény javítása érdekében (pl. chatbot)
- Az RTL+ márka hangnemének és ügyfélközpontúságának javítása és képviselete az ügyfelek felé
- Rendszeres csapatmegbeszélések, képzések tartása és pozitív, együttműködő csapatszellem elősegítése érdekében
- Az ügyfélszolgálati csapat műszaki affinitásának oktatására és javítására összpontosít, és csökkenti azokat a problémákat, amelyek megoldásához a fejlesztő csapat szükséges
- A digitális szolgáltatásokhoz kapcsolódó fejlesztések költségvetésének kezelése és beszállítók menedzselése
Ügyféltámogatási műveletek
- Az ügyfélszolgálati csapat napi működésének felügyelete, biztosítva az ügyfélproblémák - beleértve a technikai és fizetési problémákat- időben történő és pontos megoldását
- Az ügyfélelégedettséggel, válaszidőkkel, megoldási arányokkal és egyéb releváns mutatókkal kapcsolatos KPI-ok meghatározása, monitorozása és elérése - különösen nagy hangsúlyt fektetve az NPS-re és az ezzel kapcsolatos javításokra
- Kiemelt ügyfélproblémák kezelése, és az illetékes csapatokkal való együttműködés segítése, a komplex technikai és fizetési problémák megoldása érdekében
Folyamatfejlesztés
- Folyamatfejlesztések vagy eszközök azonosítása és megvalósítása az ügyfélszolgálati csapat hatékonyságának és eredményességének növelése érdekében, a forrásigényekre és költségekre összpontosítva
- Együttműködés a termék, fejlesztői és pénzügyi csapatokkal a visszatérő problémák kezelésére és a termék- és fizetési folyamatok fejlesztéséhez való hozzájárulás érdekében
- Támogatási folyamatok és bevált gyakorlatok dokumentációjának kidolgozása és karbantartása
Termékismeret és együttműködés
- Átfogó ismeretek fenntartása a streaming platform funkcióiról, képességeiről és digitális fizetési rendszereiről
- Szoros együttműködés a termékcsapattal az ügyfélproblémák megértéséhez kapcsolódóan a streaming platformon, fejlesztések és javítások előmozdítása érdekében a jobb együttműködés érdekében
- Szoros együttműködés a marketing és termékcsapatokkal az ügyfelek tájékoztatása érdekében a frissítésekről és új funkciókról
- Részvétel az incidens kommunikációban
Social media panaszkezelés
- Magas színvonalú válaszok biztosítása a közösségi média megkeresésekre, hozzászólásokra, üzenetekre és áruházértékelésekre a közösségi média eszközünk használatával - biztosítva, hogy a termék általános hírneve magas legyen a közösségi médiában
- Feladatok delegálása az ügyfélszolgálati csapaton belül a nyereményjáték nyertesekkel kapcsolatos kommunikáció, kedvezményes kuponok kiosztása vagy egyéb marketing tevékenységekhez kapcsolódó feladatok körében
- Főiskolai végzettség üzleti, kommunikációs vagy kapcsolódó területen
- Bizonyított tapasztalat ügyfélszolgálati vezetői szerepkörben, előnyösen előfizetés-alapú digitális termékek körében
- Erős megértés az ügyfélszolgálati KPI-okról és tapasztalat azok elérésében
- Kiváló problémamegoldó és elemző képességek, a gyakorlati megoldásokra összpontosítva
- Kiváló kommunikációs és interperszonális készségek, az ügyfelekkel, csapattagokkal és érintettekkel való hatékony interakció képessége
- Jártasság a támogatási jegyrendszerekben, CRM szoftverekben és egyéb releváns eszközökben
- Folyékony magyar és angol nyelvtudás (aktív angol nyelvhasználat szükséges)
- SZÉP-kártya
- Magánegészségügyi biztosítás
- Élet- és balesetbiztosítás
- Képzési lehetőségek: nyelvtanfolyam, online kurzusok, tréningek
- Iskolakezdési támogatás és nyári táborozási lehetőség gyerekeknek
- Éves bónusz
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!
-
Az iMunka.hu alkalmazásával a munkakeresés miért hasznos?
Naponta új állásajánlatok A munkák széles skálájából választhat: Célunk, hogy a lehető legszélesebb választékot kínáljuk Értesítés e-mailben az új ajánlatokról Legyen az első, aki válaszol az új állásajánlatokra Összes állásajánlat egy helyen (munkaadók, ügynökségek és egyéb portálok ajánlatai) Az álláskeresők számára minden szolgáltatás ingyenes Segítünk új állást találni