Customer service representative
,
- Communicating with internal customers and Legrand regional subsidiaries
- Managing orders in the ERP system (SAP)
- Providing information about the availability of the products
- Tracking customer order status
- Carrying out tasks related to the outbound deliveries
- Managing invoices
- Cooperating closely with the Logistics Provider
- Handling customer complaints, providing appropriate solutions and alternatives within the time limits; following up to ensure resolution
- Collaborating with the Inventory, Direct Purchasing, Demand Management and Finance departments
- Monitoring Customer Service KPIs and reports
- Identifying and assessing customers’ needs to achieve satisfaction
- Build sustainable relationships and trust with customer accounts through open and interactive communication
- Advance school graduate with basics in logistics and commercial administration
- Experience in order processing
- Experience in SAP would be an advantage
- Ease in relationship with Customers and internal interlocutors, diplomacy
- English is mandatory and French is an advantage
- Reliability, reactivity and dynamism
- Good communication skills
- Customer focused
- Competitive compensation and benefits package
- Young and vibrant team
- Multinational environment
- 40 working hours per week (full time possibility)
- 2 days home office possibility / week
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!
-
Az iMunka.hu alkalmazásával a munkakeresés miért hasznos?
Naponta új állásajánlatok A munkák széles skálájából választhat: Célunk, hogy a lehető legszélesebb választékot kínáljuk Értesítés e-mailben az új ajánlatokról Legyen az első, aki válaszol az új állásajánlatokra Összes állásajánlat egy helyen (munkaadók, ügynökségek és egyéb portálok ajánlatai) Az álláskeresők számára minden szolgáltatás ingyenes Segítünk új állást találni