Customer service representative (Remote – Portuguese)
The tasks we need your help with:
Dealing with customers' needs and requests in a professional manner
Ability to provide technical support to customers or to handle challenging tasks via telephone chat or email
Providing information about products and services
Assisting with order processing
Handling customer complaints, answering their questions
In our selection process, you will be given preference if:
You have experience in a similar field
What we look for in the right candidate to work with us:
Commit to 40 hours per week
Knowledge of Portuguese (C1) English (B2)
Good communication and problem solving skills
Reliability and accuracy in work
What we offer in return for your work:
100% Home office option, however, if you would prefer to come to work in our office in Debrecen we welcome you wholeheartedly
We provide ongoing training to keep you up to date and develop your skills
There is also an opportunity to climb higher within the company if you are open to new opportunities
We organise team building and leisure activities to get to know your colleagues even better
We provide cafeteria (28. 000 HUF)
We also support your travel to work
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!
-
Az iMunka.hu alkalmazásával a munkakeresés miért hasznos?
Naponta új állásajánlatok A munkák széles skálájából választhat: Célunk, hogy a lehető legszélesebb választékot kínáljuk Értesítés e-mailben az új ajánlatokról Legyen az első, aki válaszol az új állásajánlatokra Összes állásajánlat egy helyen (munkaadók, ügynökségek és egyéb portálok ajánlatai) Az álláskeresők számára minden szolgáltatás ingyenes Segítünk új állást találni