Customer Service Team Leader
Main responsibilities:
Taking full responsibility for the people management of the CSR team
Delegating tasks to teams members effectively
Assuring that all processes and the company’s policies are respected
Taking part in the order management processes
Handling escalations and complex order issues
Supporting the sales and accounting teams and processes
Building and keeping active contact with high-level stakeholder management
Required skills:
At least 5 years experience in customer service experience with order management tasks
Fluent in English
Outstanding problem solving skills and customer orieted attitude
Excellent communication skills
Advantages:
1-2 years of people management experience is a plus
What our partner can offer to you:
2 days home office
Multinational environment and professional team
Beautiful working environment
Cooperative company culture
Complex processes
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!
-
Az iMunka.hu alkalmazásával a munkakeresés miért hasznos?
Naponta új állásajánlatok A munkák széles skálájából választhat: Célunk, hogy a lehető legszélesebb választékot kínáljuk Értesítés e-mailben az új ajánlatokról Legyen az első, aki válaszol az új állásajánlatokra Összes állásajánlat egy helyen (munkaadók, ügynökségek és egyéb portálok ajánlatai) Az álláskeresők számára minden szolgáltatás ingyenes Segítünk új állást találni