Customer Service Technician
Partnercégünk egy vezető vállalat, amely a hulladékkezelés, szelektív gyűjtés és a visszagyűjtési megoldások területén kínál innovatív technológiai megoldásokat. A cég profilja az automata visszagyűjtő rendszerek fejlesztésére és telepítésére összpontosít, különös figyelmet fordítva a fenntarthatóságra és a környezetbarát megoldásokra. ,
- Beérkező hibabejelentések fogadása és rögzítése
- Távoli hibaelhárítás és tanácsadás ügyfelek számára
- Javítási munkák megszervezése és a szervizcsapat koordinálása
- Szervizcsapat értesítése és munkalapok létrehozása
- Hibajavítási folyamatok nyomon követése és folyamatos kommunikáció az érintettekkel
- Egyéb adminisztrációs feladatok ellátása
- Kapcsolattartás az ügyfelekkel, ügyfélkapcsolatok ápolása
- Műszaki területen szerzett tapasztalat
- Vállalatirányítási rendszerek ismerete
- Felhasználói szintű MS Office ismeretek
- Kiváló kommunikációs készség szóban és írásban
- Precíz, pontos és dinamikus munkavégzés
- Terhelhetőség és problémamegoldó készség
- Angol nyelvtudás (szóban és írásban egyaránt)
- Kölcsönös tiszteletre épülő vállalati kultúra
- Lapos szervezeti hierarchia és "nyitott ajtó" elv
- Rendszeres munkavállalói elégedettségmérés
- Családias légkör és támogató csapat
- Rendszeres céges események és közösségi programok
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!
-
Az iMunka.hu alkalmazásával a munkakeresés miért hasznos?
Naponta új állásajánlatok A munkák széles skálájából választhat: Célunk, hogy a lehető legszélesebb választékot kínáljuk Értesítés e-mailben az új ajánlatokról Legyen az első, aki válaszol az új állásajánlatokra Összes állásajánlat egy helyen (munkaadók, ügynökségek és egyéb portálok ajánlatai) Az álláskeresők számára minden szolgáltatás ingyenes Segítünk új állást találni