Customer Support Manager (German Speaking)
Be part of a dynamic organization shaping the future of vocational training in Germany. Our partner offers a stimulating environment for professional growth and innovation, where your expertise can make a real impact.
As a Service Team Manager, you'll be at the forefront of this mission, ensuring exceptional participant support and team excellence.
Main responsibilities:
Lead and coordinate four dynamic service teams.
Manage, coach, and develop service team leaders.
Optimize operational processes to provide top-tier support.
Collaborate with other departments to enhance the training products.
Implement training programs to raise customer service standards.
Drive performance based on key metrics.
Report to senior management.
Required skills:
IT proficiency and experience with ITIL-aligned tools.
Fluent in German.
Proven experience in service management and team leadership.
Exceptional communication and analytical skills.
Strong customer orientation and problem-solving mindset.
Advantages:-
What our partner can offer to you:
Remote working
Meaningful role (you can make a positive impact on the lives of thousands of people)
International friendly and supporting team
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!
-
Az iMunka.hu alkalmazásával a munkakeresés miért hasznos?
Naponta új állásajánlatok A munkák széles skálájából választhat: Célunk, hogy a lehető legszélesebb választékot kínáljuk Értesítés e-mailben az új ajánlatokról Legyen az első, aki válaszol az új állásajánlatokra Összes állásajánlat egy helyen (munkaadók, ügynökségek és egyéb portálok ajánlatai) Az álláskeresők számára minden szolgáltatás ingyenes Segítünk új állást találni