Döntés és működéstámogatási munkatárs
Főbb feladatok
Munkatárs által ellátandó feladatok
előkészíteni a Társasági stratégiai célkitűzések megvalósításához és a szervezeti egységben előforduló napi operatív szintű feladatok elvégzéséhez szükséges döntések gyors meghozatalát lehetővé tevő döntésekhez szükséges szakmai javaslatot/javaslatokat tartalmazó elemzéseket, riportokat, döntéselőkészítési dokumentumokat;
a rábízott eseti (azonnali feladat és problémamegoldás) és folyamatos (a rábízott témákhoz kapcsolódó napi döntések meghozatalát támogató naprakész információk rendelkezésre állásának folyamatos biztosítása) döntéselőkészítési és döntéstámogatási feladatok elvégzése;
adatelemzési, kimutatás és riport készítési feladatok, komplex témákhoz kapcsolódó értelmező és elemző, javaslattevő tevékenységet, és döntést támogató tevékenységhez kapcsolódó adminisztratív feladatok ellátása;
kiemelt döntéselőkészítési feladatok koordinálása és összefogása, menedzselése és a feladatok megvalósításának nyomon követése és felügyelete.
Részvétel, közreműködés
a Társaságnál alkalmazott egységes döntéselőkészítési és döntéstámogatási módszertan működtetésében és a döntéselőkészítéshez szükséges belső (CSTTI szervezeti szintű) szabályzatok és folyamatok kialakításában;
a CSTTI szervezet döntéselőkészítési és döntéstámogatási rendjének kialakításában, működtetésére vonatkozó javaslatok összeállításában, a szervezeti struktúra és szervezeti folyamatok működtetésében és fejlesztésében;
a folyamat- és működésfejlesztések eredményességének visszamérésében, a visszamérés eredményei alapján történő, az eredményességet javító további folyamat- és működésfejlesztésekhez kapcsolódó döntések előkészítésében;
szervezeti- és munkafolyamatok optimalizálásában a hatékonyság növelése érdekében;
a csomaglogisztikai termékeket és szolgáltatásokat érintő ügyféligények, piaci trendek, szabályozási és technológiai lehetőségek nyomon követésében;
fejlesztési igények előkészítésében és lefolytatásában;
stratégiai döntések előkészítésében és végrehajtásában.
Kapcsolattartás a Társaság társterületeivel telefonon és e-mailen. Munkakör betöltésének feltételei
felsőfokú végzettség;
jó kommunikációs készség mind szóban, mind írásban;
jó problémamegoldó képesség és megoldás keresés szemlélettel („can do” attitűd), analitikus és kreatív gondolkodásmóddal, és rendszerszemlélettel való rendelkezés;
MS Office termékek (MS Excel, Word, PowerPoint, MS Teams) felhasználói szintű ismerete;
vállalati döntéselőkészítési és döntéstámogatási folyamatok elméleti ismerete;
szakmai kihívásokhoz való pozitív hozzáállás és pontos, precíz munkavégzés, megbízhatóság;
terhelhetőség, nagy teherbírás, rugalmasság, stressztűrő képesség;
önállóság és kezdeményezőkészség, határozottság;
csapatmunka képesség és jó együttműködési készség. Amit kínálunk
bejelentett, jogszerű foglalkoztatás, biztos jövedelem;
versenyképes jövedelem és juttatási csomag;
megbízható, stabil vállalati környezet;
hosszútávú munkalehetőség;
teljes munkaidős foglalkoztatás;
szakmai kihívást jelentő, érdekes feladatok;
szakmai fejlődési és szakmai előmeneteli lehetőség;
igényes munkakörnyezet és segítséget és mentorálást nyújtó szakmai támogató csapat;
csapatmunka, csapatépítő programok;
teljesítmény értékelő és ösztönző rendszer, és teljesítmény alapú bónusz;
munkába járási támogatás;
személyre szabható cafeteria;
lakáscélú (lakásvásárlás, lakásépítés, lakásbővítés, lakhatási) támogatások;
csoportos élet- és balesetbiztosítás;
szerződött partneri kedvezmények (színház, szálláshely);
céges laptop, mobiltelefon, a munkavégzéshez szükséges teljeskörű informatikai támogatás;
modern iroda, amely tömegközlekedéssel is könnyen megközelíthető;
amennyiben 25 év alatti vagy, nálunk lehetőséged van az adókedvezmény igénybevételére. Munkakör betöltése során előnyt jelent
nagyvállalati működési tapasztalattal való rendelkezés;
döntéselőkészítési és döntéstámogatási területen, munkakörben (pl. menedzser asszisztens, vagy döntéstámogatási munkatárs) szerzett szakmai tapasztalat;
döntéstámogató módszerek és rendszerek ismerete;
Prezi prezentáció készítő ismerete;
vállalat irányítási és/vagy pénzügyi, gazdasági szakirányú végzettség;
tárgyalóképes angol nyelvtudás. Egyéb
a munkavégzés helye: 1138 Budapest, Dunavirág utca 2-6.
bérezés: megegyezés szerint
munkaviszony: teljes munkaidős
munkarend: hétköznapi általános munkavégzés
a munkakör betölthető: tervezetten 2024. 10. 01-től
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!
-
Az iMunka.hu alkalmazásával a munkakeresés miért hasznos?
Naponta új állásajánlatok A munkák széles skálájából választhat: Célunk, hogy a lehető legszélesebb választékot kínáljuk Értesítés e-mailben az új ajánlatokról Legyen az első, aki válaszol az új állásajánlatokra Összes állásajánlat egy helyen (munkaadók, ügynökségek és egyéb portálok ajánlatai) Az álláskeresők számára minden szolgáltatás ingyenes Segítünk új állást találni