Duch speaking Technical Support Analyst
Description:
Handle end user calls and web queries in Dutch and English
Act as the first point of contact for the customer
Precise administration
Act as primary contact between customer and resolving group
Keep the user informed, own and follow up ongoing cases
Requirements:
Advanced or native in DUTCH language and you have upper-intermediate English language skills
Experienced in working with customers
Excellent communication skills – both written and spoken
Have experience of using ERP systems (not a must)
Benefits:
Competitive salary package
Annual bonus system
Cafeteria package
Language course reimbursement
Free medical services
All You can Move Sportpass
Home office option
Online trainings
If you are interested in the position, you can submit your application by clicking the "JELENTKEZEM" button!
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!
-
Az iMunka.hu alkalmazásával a munkakeresés miért hasznos?
Naponta új állásajánlatok A munkák széles skálájából választhat: Célunk, hogy a lehető legszélesebb választékot kínáljuk Értesítés e-mailben az új ajánlatokról Legyen az első, aki válaszol az új állásajánlatokra Összes állásajánlat egy helyen (munkaadók, ügynökségek és egyéb portálok ajánlatai) Az álláskeresők számára minden szolgáltatás ingyenes Segítünk új állást találni