Dutch Speaking Business Support
Dutch Speaking Business SupportFeladatokResolving IT issues of our clients, act as first point of contact for the customer (Level 1 IT support)Handling end-user calls and web queries via tools, phone and emailDocumentation and precise administration, logging of calls on the ticketing toolDelegation of problems which cannot be resolved on first level to the competent Level 2 teamsKeep the user informed, own and follow-up ongoing casesMaintaining and improving customer satisfaction levelElvárások Advanced or native in Dutch language and you have upper-intermediate English language skills Experienced in any customer service – experience gained in IT Help Desk/ customer support role (we provide you 4-weeks foundation IT training as part of the Onboarding process)You have willing-to-learn attitude & customer-focus mindsetAmit kínálunkTraining and continuous learning and certification opportunitiesPleasant and inspiring working atmosphere with multicultural community and state-of-the-art technologies. Easy to access location and modern office buildingCompetitive salary and cafeteria benefits; free sport allowance, All You Can Move SportPass, medical benefitsReimbursable language coursesTeam events and Company eventsHome officeA munkavégzés helyeBudapest, Pest vármegye
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!
-
Az iMunka.hu alkalmazásával a munkakeresés miért hasznos?
Naponta új állásajánlatok A munkák széles skálájából választhat: Célunk, hogy a lehető legszélesebb választékot kínáljuk Értesítés e-mailben az új ajánlatokról Legyen az első, aki válaszol az új állásajánlatokra Összes állásajánlat egy helyen (munkaadók, ügynökségek és egyéb portálok ajánlatai) Az álláskeresők számára minden szolgáltatás ingyenes Segítünk új állást találni