Dutch Speaking Customer Care Representative
Pozíció leírása:
Managing allocated key accounts and regions, and back up other regions.
Interfacing with Supply Chain and Engineering to coordinate shipments of material to meet customers' requirements.
Co-ordinating service/goods Inwards to coordinate the return of material for repair and or restock.
Entering effectively customer's data, agreements, return authorizations, training registrations, sales orders and invoices using departmental service goals and objectives.
Entering and maintaining Customer Master Data plus execution of relevant security checks.
Amit kínálunk:
Supportive team
Home Office opportunity
Cafeteria
Elvárások:
Bachelor’s degree or a high school diploma
Previous experience in working with Customers
Excellent Dutch and English skills are a must
Good knowledge of MS Office applications and preferably in SAP
Team Player mentality
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!
-
Az iMunka.hu alkalmazásával a munkakeresés miért hasznos?
Naponta új állásajánlatok A munkák széles skálájából választhat: Célunk, hogy a lehető legszélesebb választékot kínáljuk Értesítés e-mailben az új ajánlatokról Legyen az első, aki válaszol az új állásajánlatokra Összes állásajánlat egy helyen (munkaadók, ügynökségek és egyéb portálok ajánlatai) Az álláskeresők számára minden szolgáltatás ingyenes Segítünk új állást találni