Egészségbiztosítási hatósági munkatárs
Budapest Főváros Kormányhivatala
A fővárosi és vármegyei kormányhivatalok a kormány általános hatáskörű területi kormányzati igazgatási szervei. A területi közigazgatás legnagyobb egységeit képező 20 kormányhivatal a vármegyeszékhelyeken, a főváros és Pest Vármegye esetében pedig Budapesten működik.
Munkatársat keresünk
Egészségbiztosítási hatósági feladatok
ellátására.
A Budapest Főváros Kormányhivatala Egészségbiztosítási Főosztály feladat- és hatáskörébe tartozó hatósági feladatok ellátása:
Egészségbiztosítás pénzbeni ellátásaira és baleseti táppénzre való jogosultság elbírálása
Ellátások összegszerű megállapítása
Visszaérkezett pénzbeli ellátás nyilvántartása
Adatszolgáltatás
Panaszügyek nyilvántartása
Az álláshoz tartozó elvárások:
Magyar állampolgárság,
Cselekvőképesség,
Erkölcsi bizonyítvánnyal igazolt büntetlen előélet (a Kit. 82. § szerinti 3 hónapnál nem régebbi)
Felsőoktatásban szerzett végzettség (Társadalombiztosítási, államigazgatási, jogi, pénzügyi, ha annak van statisztikai vonatkozása, gazdasági szakképzettség, mérlegképes könyvelő, felsőoktatásban szerzett szakképzettség és szakképesítés szerinti társadalombiztosítási vagy szociális szolgáltatások, egészségügyi szakmacsoportba tartozó a feladatkörhöz kapcsolódó tanulmányi területen szerzett szakképesítés), vagy
Érettségi végzettség és OKJ szerinti, a feladathoz kapcsolódó tanulmányi területen szerzett szakképesítés, vagy
Érettségi végzettség és szakmajegyzék szerinti Egészségügyi technika / Egészségügy / Rendészet és közszolgálat / Szociális / Gazdálkodás és menedzsment ágazatban szerzett szakképesítés
Vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatása
Felhasználói szintű MS Office ismeretek
Ügyfél-orientáltság, jó kommunikációs és problémamegoldó képesség
Pontos, precíz munkavégzés
Terhelhetőség és nagyfokú stressz-tűrő képesség
Etikus magatartás/megbízhatóság, felelősségtudat
Az állás betöltéséhez előnyt jelent:
Közigazgatásban, társadalombiztosítási területen szerzett tapasztalat
Közigazgatási alapvizsga és/vagy szakvizsga
Bér vagy TB területen szerzett tapasztalat
Amit kínálunk:
Teljes munkaidő
Kormányzati szolgálati jogviszony
Határozatlan idejű jogviszony
Stabil munkahely
Kiszámítható hivatali munkarend
Munka és magánélet egyensúlyának biztosítása
Rendezett munkakörnyezet, barátságos kollégák
Cafetéria juttatás
Család- és gyermekbarát juttatási rendszer (gyermeknevelési támogatás, iskolakezdési támogatás)
Munkavégzés helye:
1139 Budapest, Teve utca 1/A-C
A jelentkezés benyújtásának módja:
A részletes fényképes szakmai önéletrajzát a 87/2019. (IV. 23. ) Korm. rendelet 1. számú melléklete alapján,
Iskolai végzettségeit, szakképzettségeit, idegennyelvtudást igazoló okiratok másolatait;
Nyilatkozatát, mely szerint a benyújtott önéletrajzában és mellékleteiben foglalt személyes adatainak az eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul
Jelentkezni a "Jelentkezem" gombra kattintva tud. Az e-mail tárgyaként szíveskedjen feltüntetni: „Álláspályázat – Egészségbiztosítási Főosztály – Egészségbiztosítási hatósági feladatok”.
A bizalmasan kezelt jelentkezések a beérkezés után folyamatosan kerülnek elbírálásra. A kiválasztott jelentkezők személyes interjún vesznek részt, ahol szakmai és személyes rátermettségüket vizsgáljuk. A pályázat elbírálásának eredményéről a jelentkezők elektronikusan vagy telefonon kapnak értesítést.
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!
-
Az iMunka.hu alkalmazásával a munkakeresés miért hasznos?
Naponta új állásajánlatok A munkák széles skálájából választhat: Célunk, hogy a lehető legszélesebb választékot kínáljuk Értesítés e-mailben az új ajánlatokról Legyen az első, aki válaszol az új állásajánlatokra Összes állásajánlat egy helyen (munkaadók, ügynökségek és egyéb portálok ajánlatai) Az álláskeresők számára minden szolgáltatás ingyenes Segítünk új állást találni