English Speaking Customer Solutions Specialist
, Key Tasks and Responsibilities:
- Understand and drive customer success goals
- Monitor customer performance and uncover opportunities for growth
- Assist with billing, administration, and customer inquiries
- Collaborate globally with internal teams to ensure seamless service
- Provide prompt, reliable, and accurate information about the products, services and solutions to customers while maintaining effective communications by adjusting to the pace and technical level of the customer.
- Good Knowledge of Microsoft Office products
- Strong written and spoken English (C1)
- Excellent understanding of Customer Success and/or Account/Relationship
- Customer centric mindset
- Empathy
- Excellent communication skills (both written and oral), with the ability to communicate professionally and confidently in English at all levels.
- Excellent organizational skills
- Structured “can-do” approach to open matters and tasks in a demanding environment
- To acquire the necessary knowledge we provide a 2 week paid training, on which not only your knowledge is expended, but you will get to know your colleagues so that you would feel at home from the beginning.
- Competitive salary
- Cafeteria
- Team building and free time activities
- Flexibility
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!
-
Az iMunka.hu alkalmazásával a munkakeresés miért hasznos?
Naponta új állásajánlatok A munkák széles skálájából választhat: Célunk, hogy a lehető legszélesebb választékot kínáljuk Értesítés e-mailben az új ajánlatokról Legyen az első, aki válaszol az új állásajánlatokra Összes állásajánlat egy helyen (munkaadók, ügynökségek és egyéb portálok ajánlatai) Az álláskeresők számára minden szolgáltatás ingyenes Segítünk új állást találni